24 cze 2014

Hatsune Miku i IA - Zadzwoniłem po panienkę do zabawy, przysłali mi ciebie



Tytuł oryginalny: デリヘル呼んだら君が来た
Tytuł romaji: Deriheru yondara kimi ga kita
Tytuł polski: Zadzwoniłem po panienkę do zabawy, przysłali mi ciebie
Tekst i muzyka: Nanahoshi Kangen Gakudan
Wokal: Hatsune Miku i IA


"No to może trochę się teraz zrelaksuję?" pomyślałem sobie
i wybrałem numer z ulotki.
Akurat mieli dziewczynę, która wpadła mi w oko,
taka z dużymi piersiami.

"Krótkowłosa i dominująca, zgadza się?
Zaraz ją do pana wyślemy."
Ale kiedy otworzyłem drzwi, zobaczyłem swoją byłą...
Ej, co jest, co to za głupi żart?!

Zadzwoniłem po panienkę do zabawy, przysłali mi ciebie. Stałaś wbijając we mnie wzrok.
"Zrobiłam się na dziewczynę w twoim typie i wróciłam do ciebie!"
Zaślepiona tragediami w stylu Romea i Julii cięłaś się, kiedy czułaś się zraniona.
Rozejrzyj się po ulicy i drzyj się z całych sił:
Zmiana! Zmiana! Zmiana! Nie, dziękuję!

W Osace nastał ranek. Jak się dzisiaj masz? Wyśmienicie?
Czuję się całkiem-całkiem.
Słyszę jak studentka w mieszkaniu obok jęczy. Moje serce bije 190 razy na minutę.

"Drobne i szczupłe też są niezłe,
więc może dla odmiany wezmą jakąś małą i młodszą."
Ale kiedy otworzyłem drzwi, zobaczyłem swoją byłą, teraz znacznie niższą...
Ej, co jest, co to za czary?!

Poszedłem do hotelu się zabawić, zastałem tam ciebie. Stałaś wbijając we mnie wzrok.
"Znam wszystkie typy dziewczyn, jakie ci się podobają!"
W mundurkach, mężatki, pielęgniarki, sekretarki. Nie pominęła ani jednej.
Nie poproszę o żadne dodatki ani o dłuższą zabawę.

Obudziłem się w środku nocy, zobaczyłem ciebie. Stałaś wbijając we mnie wzrok.
"Zrobiłam się na dziewczynę w twoim typie i wróciłam do ciebie!"
Twój uśmiech, którego nie chcę sobie przypominać, jest teraz czymś traumatycznym.
Ignorując twoją nachalną miłość, uciekam ile sił w nogach.
Zmiana! Zmiana! Zmiana! Nie, dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz