26 lis 2012

Lily - FLARE



Tytuł oryginalny: FLARE
Tytuł polski: PŁOMIEŃ
Tekst i muzyka: niki
Wokal: Lily


Atama no naka nanika aaaa
W mojej głowie coś robi: "Aaaa".
Hane o tukete tobimawaru
Fruwa dookoła jakby miało skrzydła.
Monoraruna oto ni oitumeraresô da aaaa
Ten niekompletny dźwięk chyba wpędzi mnie w zaułek, aaaa.

"Mô odoranai watasi o yurusite..."
"Nie mogę już tańczyć, wybacz mi..."

Mada
Nadal
Mikuraberu koto ga dekinai
nie umiem porównywać,
Dakara waratte'itai
dlatego chcę tylko
Dake
śmiać się. 

Tokubetuna mono dake
Rozedrzyj wszystko
Kirisaite misete yo
i pokaż mi to, co niezwykłe.
Wasureteku wasureteku
Zapominam, powoli zapominam.
Sôsite watasi wa...
I tym sposobem...
Kasokusite'iku
Przyspieszam. 

Nigiru puragu nanika
Kabel, który ściskam, 
Toki o koete tukisasaru
zdaje się przekraczać progi czasu i przeszywać go. 
Randamuna yume ni sagasidasaresô da
Ten bezładny sen chyba odkryje moje prawdziwe zamiary.

"Mô modorenai watasi o yurusite"
"Nie mogę już zawrócić, wybacz mi."

Mada
Nadal
Kurikaesu koto ga dekinai
nie umiem powtarzać, 
Dakara waratte'itai
dlatego chcę tylko
Dake...
śmiać się...

Zankokuna kotoba mo
Będziesz kochał
Aisitekureru desyo?
nawet te okrutne słowa, prawda?
Wasureteru ...oboeteru
Nie pamiętam. ...Przypominam sobie.
Sôsite watasi wa...
I tym sposobem...
Kieteku
Znikam. 

Mada...
Nadal...
Mikuraberu koto ga dekinai
Nie umie porównywać,
Dakara waratte'itai dake.
dlatego chcę tylko śmiać się. 

Tokubetuna mono dake
Rozedrzyj wszystko
Kirisaite misete yo
i pokaż mi to, co niezwykłe.
Utusidasu uturidasu
Odbijam się, lustro odbija mnie.
Sôsite watasi wa...
I tym sposobem...
Mata
Znów
Hikari no naka
wpatruję się 
Yogoreta
w zbrukaną
Anata o
ciebie
Mitumete
stojącą w świetle.
Mata mayoigo da
Znów błądzę jak dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz