14 sie 2012

Hatsune Miku - Spójrz w moją stronę, kotku



Tytuł oryginalny: こっち向いて Baby
Tytuł romaji: Kocchi muite Baby
Tytuł polski: Spójrz w moją stronę, kotku
Tekst i muzyka: ryo
Wokal: Hatsune Miku


Tuyogatte bakka de nanka
Jeśli tak ciągle będziesz się oszukiwał, 
Sonsiteru ki ga suru datte sô zyan
to będzie tylko jeszcze gorzej, mam rację?
Ienai yôna koto ga sitai no
Wiem, że chcesz robić rzeczy, o których się nie mówi.
Anna koto toka
Takie rzeczy,
Yada...... donna koto?
o nie... chwila, jakie rzeczy?

Otoko tte baka bakka ne
Faceci to sami idioci. 
Henna koto ima kangaeta desyo
Właśnie myślałeś o czymś dziwnym, co nie?
Kimi tte uso ga tukenai taipu
Nie jesteś z tych, co potrafią kłamać.
Daibu kao ni deteru Are you ok?
Wszystko masz wypisane na czole. I jak, jest ok?
Zyôzyô syakuryô no yoti nasi
To nie czas i miejsce na branie pod uwagę okoliczności łagodzących.
Marude ohanasi ni naranai wa
Chyba się jednak nie dogadamy. 

Zyôdaina roman kataru mae ni
Skoro masz zamiar sprzedać mi jakąś wspaniałą historię,
Genzyô bunseki dekiteru?
to zakładam, że przeanalizowałeś swoje obecne położenie?
Â! Kimi tte donkan
Aa! Ale z ciebie dureń. 


Hej,
Tyanto kotti muite Baby
weź spójrz w moją stronę, kotku.
NO nante iwasenai wa
Nie pozwolę ci powiedzieć "NIE",
Honki môdo nandakara
bo teraz mówię na serio. 
Omowazu mitoretyau purupuru kutibiru de
Niezamierzenie oczaruję cię swoimi lśniącymi wargami.
Kimi o toriko ni suru no
Zrobię z ciebie swojego niewolnika.
Kyô koso syôbu nandesu!
Czas rozpocząć bitwę!


Izibatte bakka de nanka
Jeśli tak ciągle będziesz się zapierał, 
Sunao ni narenai syôganai zyan
to oczywiste, że nie będziesz mógł być szczery, mam rację?
Usiro kara gyu tte site hosii ne
Chciałabym, żebyś przytulił mnie od tyłu.
Nante ne ehehe
Ehehe, to tylko żart.
......Tte tyotto matte!?
...Ej, chwila, moment?!

Aserasenaide mattaku
nie niecierpliw się tak. 
Sô iu no tte motto mûdo toka aru desyo
Do tego potrzebny jest odpowiedni nastrój czy coś, co nie?
Konna kimoti ni saseteoite
Nie wybaczę ci, jeśli po prostu zostawisz mnie
Hottokareru nante yurusanai 
samą w takiej sytuacji.
Mô! Sekinin totte?
Noo! Może byś tak wziął odpowiedzialność? 


Hej, 
Tyotto kotti muite Baby
spójrz na chwilkę w moją stronę, kotku. 
NO nante iwasenai wa
Nie pozwolę ci powiedzieć "NIE",
Sono ki ni saserundakara
bo wprowadziłeś mnie w taki nastrój. 
Omowazu ogamitakunaru yôna omiasi de
Niezamierzenie sprawię, że osuniesz się przede mną na kolana.
Kimi o toriko ni suru no
Zrobię z ciebie swojego niewolnika.
Derederesinaide yo
Nie wstydź się. 


Kotoba zya tutawannai
Same słowa niczego nie sprawią.
Ôkina ôkina hâto mâku
Potrzebny mi wielki, wielki kontur serca.
Dôsiyô mune ga kyuntosite
Co tu zrobić? Moje serce bije jak szalone
Nannimo kangaerannai
i nie mogę normalnie myśleć.
Û kimi tte yatu wa
Ugh, co z ciebie za typ!


Hej, 
Motto kotti muite Baby
znów spójrz w moją stronę, kotku.
Nandomo iwasenaide
Nie każ mi się powtarzać,
Watasi mô siranaindakara
bo już mam tego dość. 
Omowazu kamattyaitakunaru yôna no mo
Niezamierzenie sprawiłeś, że jesteś dla mnie ważny.
Ii kana
W sumie, to chyba nic złego.
Etto ima no wa nasi nasi
Ee, nic takiego nie mówiłam!
Nani yo mô monku anno 
Co, coś ci nie pasuje?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz