1 sie 2012

MEIKO - Ucieczka czarownicy Salmhofer


Tytuł oryginalny: 魔女ザルムホーファーの逃亡
Tytuł romaji: Majo Zarumuhoofaa no toubou
Tytuł polski: Ucieczka czarownicy Salmhofer
Tekst i muzyka: akunoP (mothy)
Wokal: MEIKO


Hana tiru morino miti kakenuketa
Biegłam leśną drogą pośród więdnących kwiatów.
Akai hutatuno kazitu mune ni daite yoru o hasiru tôbôsya
Jestem ucieknierką biegnącą przez noc, tuląc do piersi dwa czerwone owoce.

Titi mo sirazu haha mo sirazu
Nie poznawszy ani ojca ani matki,
Hitoribotti de sodattekita
dorastałam w samotności.
Hatati no toki aisita no wa
Mężczyzna, w którym zakochałam się w wieku lat dwudziestu,
Hitogorosino hanzaisya
był zbrodniarzem, a mianowicie zabójcą.

Aku ni hikareta naraba
Pociągał mnie zły człowiek,
Mizukara mo somatteku
stąd i mnie splamiło zło.
Sosite hito wa watasi o
Wkrótce ludzie
『Mazyo』 to yonda
zaczęli nazywać mnie "czarownicą".

Hana saku akuno miti kakenuketa
Biegłam drogą zła pośród kwitnących kwiatów,
Akai senketu o abite
skąpana w świeżej, czerwonej krwi.
Haitokuno ai ni nigekonda togabito
Stałam się złoczyńcą, jaki uciekł się do niemoralnej miłości.

「Kodomotati ga doko ni mo inai」
"Nie mogę nigdzie znaleźć swoich dzieci."
Timamire de nakisakebu onna
Ujrzałam wrzeszczącą kobietę całą we krwi i łzach.
Sore o miorosu watasi no totuzyo
Spoglądając na nią z góry, nagle
Makitukerareta kusari
poczułam, jak oplatają się wokół mnie łańcuchy.

Tumi wa ituka sakarareru mono
Każdy grzech musi zostać kiedyś osądzony.
Rôgoku wa mukisitu de kuraku
Więzienie wypełnia chłód i spowija ciemność.
Syokei isu no mae ni tatta
Przed krzesłem egzekucyjnym stał
Kare ni nite'iru kagakusya
podobny do niego naukowiec.

Koko kara detai watasi
Ja chcę się stąd wydostać,
Zikkendai ga hosii kagakusya
naukowiec chce królika doświadczalnego.
Ima hutarino rigai ga kasanatta
W tej chwili mamy interes do ubicia.

Tumetai isino miti kakenuketa
Biegłam zimną kamienną drogą.
Siroi syuzin huku o nuide
W biegu zrzuciłam z siebie białe odzienie więzienne.
Mukau sono saki ni wa kenkyûzyo
W miejscu, do którego się kieruję, znajduje się ośrodek naukowy.

Umekomareta kami no tane ga
Zasadzono we mnie ziarnka Boga.
Watasi no naka de kodô o tateta
Wnet zaczęły we mnie bić dwa serca.
Umiotosita kawaii hutago
Urodziłam śliczne bliźniaki,
Titi no inai zikkentai
nie posiadające ojca przedmioty badawcze.

Omoidasita omoidasita
Przypomniałam sobie, przypomniałam sobie,
Watasi mo katute konna hû ni
że ja także zostałam
Bîkâ no naka de tukuridasareta
stworzona w probówce;
Ghoul child datta koto o
że byłam sztucznym tworem (upiornym dzieckiem).

Kuda ni tunagareta waga kotati
Patrzę na moje dzieci, połączone ze sobą rurkami.
Migattena no wa wakatteru
Zdaję sobie sprawę, że to samolubne,
Kono kotati o omotya ni wa sase ya sinai!
ale nie pozwolę uczynić z tych dzieci zabawek!

Nigete bakari no zinsei desita
Przez całe swoje życie wciąż tylko uciekałam.
Watasi ga erarenakatta hitokakerano ai o
Nie byłam w stanie zdobyć ani trochę miłości.
Semete kono kotati ni wa
Dlatego chociaż tym dzieciom...

Hana tiru morino miti kakenuketa
Biegłam leśną drogą pośród więdnących kwiatów.
Aisuru hutarino akago
Jestem ucieknierką biegnącą przez noc,
Mune ni daite yoru o hasiru tôbôsya
tuląc do piersi swoje dwa kochane niemowlaki.

Tonarino kuni kakure kurasu
Ukryłam się w sąsiednim kraju i tam też zamieszkałam.
Hitome wa sakenakya ikenai no
Muszę unikać ludzkiego wzroku,
Tukiyo no naka dekakeru no wa
a mimo to wraz z dziećmi
Kodomotati to watasi ga
księżycową nocą opuszczam dom.

Oki ni irino Erudo no mori
Udałam się do swojego ulubionego Lasu Eld.
Tanosii sanpo ni naru hazu nano ni
Miał to być przyjemny spacer, lecz
Honno sukosi me o hanasita suki ni
spuściłam z oczu maluchy dosłownie na moment i okazało się, że...
「Kodomotati ga doko ni mo inai no」
"Nie mogę nigdzie znaleźć swoich dzieci."

3 komentarze:

  1. proponuję zacząć rozróżniać głoskę "T" od głoski "C"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł, nie tak ostro. W takim razie, proponuję zacząć rozróżniać systemy Hepburna i Kunrei-shiki.

      Usuń
  2. Ta historia robi się coraz bardziej skomplikowana :<. Przestaję cokolwiek rozumieć!

    OdpowiedzUsuń