19 sie 2012

Hatsune Miku - Związek na odległość


Tytuł oryginalny: 恋距離遠愛
Tytuł romaji: Renkyori en'ai
Tytuł polski: Związek na odległość
Tekst i muzyka: DECO*27
Wokal: Hatsune Miku (jest też wersji z Luką, w której jest kilka odmiennych wersów)


Iki o tomemasu yappa kurusii desu
Wstrzymam oddech. Tak jak sądziłem, to bolesne.
Iki o suimasu san→ni→iti
Wezmę oddech. Trzy→dwa→jeden
Demo kurusii desu yappa kurusii desu
Ale to bolesne. Tak jak sądziłem, to bolesne.
Kimi ga koko ni inai no wa nande da
Dlaczego nie ma cię tutaj?

Iki ga dekimasu boku ikitemasu
Mogę oddychać. Żyję.
Ikite'iru noni sabisii.
Mimo że żyję, czuję się samotny.
Demo ikitemasu waratte ikitemasu
Ale żyję. Żyję uśmiechając się.
Kimi ga koko ni inai noni nande...?
Robię to, mimo że nie ma cię tutaj. Dlaczego...?

Nê waratte ii yo nê naitemo ii yo
Hej, możesz się uśmiechać. Hej, możesz płakać.
Nê okotte ii yo suki ni natte ii yo
Hej, możesz się gniewać. Możesz mnie pokochać.
Nê kisusite ii yo nê daitemo ii yo
Hej, możesz mnie pocałować. Hej, możesz mnie przytulić. 
Nê kimi dake no boku ni sitekurete ii yo
Hej, możesz sprawić, że będę tylko twój. 

Kimi ni aemasu atasi uresii desu
Mogę cię zobaczyć. Jestem taka szczęśliwa.
Ikite'iru kara sabisii.
Jestem samotna, ponieważ żyję.
Toki o tomemasu toka ittemimasu
Zatrzymam czas. A przynajmniej staram się to powiezieć.
「Dôka」to negaimasu unteach...
"Proszę", modlę się. Oduczcie mnie tego...

Nê waratte ii no? Nê naitemo ii no?
Hej, czy mogę się uśmiechać? Hej, czy mogę płakać?
Nê okotte ii no? Suki ni natte ii no?
Hej, czy mogę się gniewać? Czy mogę cię pokochać?
Nê kisusite ii no? Nê daitemo ii no?
Hej, czy mogę cię pocałować? Hej, czy mogę cię przytulić?
Atasi dake no kimi ni sitemo ii no kana...
Ciekawe, czy mogę sprawić, że będziesz tylko mój...

Nê waratte ii yo nê naitemo ii yo
Hej, możesz się uśmiechać. Hej, możesz płakać.
Nê okotte ii yo suki ni natte ii yo
Hej, możesz się gniewać. Możesz mnie pokochać.
Nê kisusite ii yo nê daitemo ii yo
Hej, możesz mnie pocałować. Hej, możesz mnie przytulić. 
Nê kimi dake no boku ni sitekurete ii yo
Hej, możesz sprawić, że będę tylko twój. 

「Waratteru.」"Kimi datte"
"Śmiejesz się." "Ty też."
「Naiteru no?」"Kimi datte"
"Płaczesz?" "Ty też."
「Suki dayo」"Boku datte"
"Kocham cię." "Ja ciebie też."
「Mata aeru yo.」"Matteru"
"Jeszcze się spotkamy." "Będę czekać."

Matteru.
Będę czekać. 

1 komentarz: