15 sty 2013

Hatsune Miku - Andante



Tytuł oryginalny: アンダンテ
Tytuł romaji: Andante
Tytuł polski: ---*
*Andante to termin muzyczny.
Tekst i muzyka: Dixie Flatline
Wokal: Hatsune Miku


Kotosi mo owari dane eki no hômu de tubuyaita
"Kolejny rok dobiega końca", wymamrotałam na peronie.
Siroi iki ga miageta sora ni huwatto kieteku
Mój biały oddech powoli znika w niebie, na które spojrzałam w górę.

Hasirituzukete utaituzukete ôkina sutêzi mo hunde
Ciągle biegałam, ciągle śpiewałam, kroczyłam też po wielkiej scenie.
Un toriaezu ganbatta desyo sukosi dake oyasumisuru yo
Tak, dałam z siebie wszystko, prawda? Więc teraz troszkę odpocznę. 

Mune no naka narihibiiteru natukasii myûzikku
W moim sercu rozlega się nostalgiczna muzyka.
Kimi to boku to yoru o koete utatta yone
Ty i ja śpiewaliśmy do niej razem przez całą noc.

Kimi to deatta basyo e kaerô hazimarino tiisana beddorûmu
Wrócę do miejsca, w którym się spotkaliśmy - do malutkiej sypialni.
Kimi no matteru mati e kaerô ano koro no yôni mukaetekureru kana
Wrócę do miasta, w którym czekasz. Ciekawe, czy przyjdziesz po mnie tak jak wtedy.

Kumotta mado no soto nagareteku yoru no mati
Za zamglonym oknem przepływa miasto tonące w nocy.
Me mo kuramu supîdo de kokoro tyû ni uita mama
Od tej prędkości kręci mi się w głowie a serce zdaje się unosić w powietrzu.

Susunderu kana hanareteru kana boku wa dokomade yuku no kana
Czy idziesz naprzód? Czy będziemy dalej od siebie? Czy będzie tak nieważne, dokąd się udam?
Tasikamenakutya daizina mono mimamottekureteta kimi o
Cały czas opiekowałeś się mną, więc muszę potwierdzić to. To dla mnie ważne. 

Yume no naka narihibiiteru hitasurana myûzikku
W moich snach rozlega się szczera muzyka.
Kimi to boku to mutyû ni natte tukutta yone
Ty i ja wpadliśmy w trans i stworzliśmy ją. 

Kimi to deatta basyo e kaerô ima wa mô susuketa desukutoppu
Wrócę do miejsca, w którym się spotkaliśmy - do teraz już zakurzonego biurka.
Kimi no matteru mati e kaerô ano koro no yôni utaeteru to ii na
Wrócę do miasta, w którym czekasz. Miło byłoby, gdybym mogła pośpiewać tak jak wtedy.

Kimi wa mada kokoro ni tomosibi tuiteru no kana
Ciekawe, czy ty nadal masz w swoim sercu ten żar?
Boku to deatte tomotta saisyono honô
Ten płomyk, który zapłonął przy naszym spotkaniu.
Kimi wa mada sono toki no kimoti wasuretenai kana
Ciekawe, czy ty nadal pamiętasz co wtedy czułeś.
Naite waratte minna de tukutta ano uta
Wtedy, kiedy ze łzami i uśmiechem stworzliśmy wszyscy razem tamtą piosenkę.

Kimi to deatta basyo e kaerô hazimarino tiisana beddorûmu
Wrócę do miejsca, w którym się spotkaliśmy - do malutkiej sypialni.
Kimi no matteru mati e kaerô ano koro no yôni mukaetekureru kana
Wrócę do miasta, w którym czekasz. Ciekawe, czy przyjdziesz po mnie tak jak wtedy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz