2 sty 2013

Hatsune Miku - Time machine




Tytuł oryginalny: タイムマシン
Tytuł romaji: Taimu mashin (time machine)
Tytuł polski: Wehikuł czasu
Tekst: 164
Muzyka: 40mP 
Aranżacja: 1640mP (164 i 40mP)
Wokal: Hatsune Miku


Tokuigeni tubuyaita sinpainai kara to
Wyniośle wymamrotałeś, że nie ma o co się martwić.
Hito no sukunai hômu de hetakusoni tuyogatta
Stojąc na peronie, gdzie nie było zbyt wielu ludzi, nieudolnie udawałeś twardego.

Tôtotu ni narihibiku boku o sakebu wakare no oto
Wtem rozległ się dźwięk oznajmiający czas rozstania.
Minareta sono nakigao mo sibaraku wa mirenai ne
Przez jakiś czas nie będę mogła patrzeć na twoją zapłakną twarz, która widziałam tyle razy.

Koe ga saegirarete'iku miburiteburi de tutaeru
Mój głos zakłóca pociąg i staram się porozumieć z tobą gestami.
「Itterassyai」no sain
Próbuję pokazać "bezpiecznej podróży".

Sukosizutu tiisakunatteku zenbu oita mama
Wszystko powolutku staje się malutkie a w końcu znika w oddali.
Kanasiku nanka nai sa to iyahon de tozikometa yo
Nie jestem ani trochę smutna. Odcięłam się od świata słuchawkami.

Mietanda bon'yarito atatakai kinô no bizyon 
Miałam rozmazaną wizję ciepłego dnia wczorajszego,
Migi to hidari ni hirogatte boku o tureteyuku nosa
która rozprzestrzeniła się na lewo i prawo i teraz porywa mnie ze sobą.

Boku no yoko o surinukete tôzakatte'iku kesiki
Krajobraz, który przemyka obok mojego policzka, by po chwili się oddalić,
Ano hi no boku wo oite'iku
pozostawia mnie samą.

Koboreta namida hitosizukuno imi mo wakarazuni
Nie rozumiem nawet czemu czuję jak po mojej twarzy spływa pojedyncza łezka.
Taimu masin ni yurarete asita mo genki de iru yo (2x)
Kołysana przez wehikuł czasu, jutro też będę pełna radości. (2x)

Ahureru namida osaekirezu imi mo wakarazuni
Nie rozumiem nawet czemu nie moge powstrzymać spływających z moich oczu ciurkiem łez.
Taimu masin ni yurarete mata modottekuru yo
Kołysana przez wehikuł czasu, znów tutaj wrócę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz