3 sty 2013

IA - Ib



Tytuł oryginalny: Ib
Tytuł polski: -------*
*Ib to tytuł gry i imię jej głównej bohaterki.
Tekst i muzyka: Kou (Diararys)
Wokal: IA


Irodorino kowareta sekai no naka de
W zesputym, kolorowym świecie
Mada osanai ganka ni sasita
w moje małe oko wpadła
Itirinno akai bara
jedna czerwona róża.

Tayutau kono itami mo
I ten złośliwy ból 
Sei o kakusu memai mo
i skrywające ciszę zawroty głowy
Yuganda kono zetubô mo
i spaczoną rozpacz
Anata wa kesitekureta
wymazałeś ty. 

Yume no naka kizanda ai o
Miłość, którą wyrzeźbiłam w snach,
Kono hûkeiga ni tokasitai
chcę rozpuścić w tym pejzażu. 

Kûkyona mitu o okurô
Podaruję wam próżny miód.
Hazeta sonzai wa doko?
Gdzie jest to spalone istnienie?
Yasasisa o wasureta
Pojedyncza żółta róża,
Itirinno ki'iroi bara
która zapomniała, czym jest życzliwość.

Itumademo tunagô
Bądźmy razem na zawsze.
Kono sei o tozikomeru yo
Uwiężę tu twoje życie.

Kodoku, kyomu, ura, hikatta kyandi
Samotność, pustka, tajemnica, błyszczący cukierek. 
Waratta usagi o nie ni sazameku
Hałaśliwie składam śmiejącego się króliczka w ofierze.
Sonzai ni matta hana uranai ato,
Czy rozbite na kawałki "dzisiaj" splami czerwień
Hibiwareta kyô o akaku someru no?
kiedy już zatańczę pośród płatków przepowiadających przyszłość?
Dokusen'yoku, dokusengoku, tyokusenme,
Posiadanie na własność, trucizna sprowadzająca ciemność, zaburzona widoczność.
Mituke sidai barabara konagona
Kiedy się odnajdziemy, wszystko rozpadnie się na drobne, drobne kawałeczki.
"Aisaretai sore tyôdai.
"Chcę być kochana, dajcie mi to.
Dareka mitukete tasukete watasi o."
"Niech ktoś mnie znajdzie i uratuje."

Daremo sukuenai nara
Skoro nie mogę nikogo ocalić, 
Dôka kienai mama de
to przynajmniej zrobię, co w mojej mocy.
Anata no kokoro no mado
Proszę, narysuj na mnie
Watasi no koto o egaite ne
okno do twojego serca.

Kizuita no
Zdałem sobie sprawę
Kizanda ai o
z "języka kwiatów", (cudu)
Irodoru tame no
niezbędnego do ubarwienia
"Hanakotoba"
wyrzeźbionej w snach miłości.

Kono kioku wa
Moje wspomnienia
Kienai enogu de
zostały namalowane
Egakarete wa
kolorami, które nie znikną.
Nê, sô desyô
Mam rację?
"Ib"
"Ib"

Sutekina bizyututen
Wspaniała galeria, 
Kireina syôzôga
piękny portret.
Nazeka siranai koe ga
Z jakiegoś powodu nieznany mi głos
Yasasiku hohoenda
zaśmiał się do mnie delikatnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz