5 sty 2013

Kagamine Len - Gigantic O.T.N.


**Ostrzeżenie: Piosenka o niecenzuralnym tekście. Nie zalecam osobom poniżej 16. roku życia. Poważnie. @__@"**

Filmik z napisami do piosenki będzie wkrótce dostępny na moim koncie na Chomikuj. (Nie wstawiam na YT ze względu na charakter tekstu.)



Tytuł oryginalny: ギガンティックO.T.N
Tytuł romaji: Giganteikku (gigantic) O.T.N.
Tytuł polski: Gigantyczny K.T.S.
Tekst: Reworu
Muzyka: GigaP
Wokal: Kagamine Len


Zongai mikakedaosi na
Wbrew moim oczekiwanioń, twój wygląd jest mylący.
Kyosei hatteru romansu
Ale widzę jak blefujesz, żeby wkręcić się w mały romansik.
Kumikaetyatte idensi
Zmieniam ustawienie swoich genów,
Onrî ronrî emâzyensî
czas otworzyć pogotowie dla samotnych.
T'uket'ukena denpa ni notta kanzyôron
Swoje argumenty opieram na gwałtownych impulsach.
Boku no appiru* minogasanaide yo
Ani się waż nie wspomnieć o moim wdzięku.
Yada yada yada yada
Co to, to nie, nie, nie, nie!

Ningen nante dare datte
No bo w końcu wszyscy
Kô iu no ga suki nanda tte
lubię takie rzeczy.
Hitoriyogari ôgazumineisyon
Chcą tylko samozadowolenia,
Ahurete dova dova
które aż się przelewa. 
Nenki'irina azatosa "suki" no nuritakuri
Swoim sprawdzonym sposobem zasypię cię niezliczonymi "kocham cię".
Kimeru ze boku no hatiten rabu varigarumanda
Wybrałem, użyję miłosnej Valigarmandy!

Hukuranzyatta yaba opi kagen
Ustał, o nie, trzeba coś z tym zrobić!
Saikôtyô nano o kureteyaru!
Sprawię ci orgazm!
Suki tte kotoba de nabutte
Ciągle drażniąc cię swoimi "kocham cię",
Mukaeutu kara kimi no aidenteiteiteiteîn
zaatakuję cię z zaskoczenia-nia-nia-nia-nian.
Anazuranaide yumemigati bôi
Nie oceniaj mnie tak nisko, romantyczny chłopaczku.
Igai to ari nanda tte
Ale w sumie i tak pozytywnie mnie zaskoczyłeś.
Kizuite môsô hurasutoreisyon
Zauważ tę frustrację wywołaną przez dzikie fantazje.
Yosomi genkin mitetetete ne?
Patrzenie w bok ściśle zabronione. Pa-pa-pa-patrz na mnie, ok?

Surî tû wan de mezamete koi ni otitari nanka site
Na 3-2-1 budzę się i zakochuję sie, czy coś. 
Wasi tukande sîkuretto a, nanda yappari tanzyun de
Potajemnie korzystam z szansy. A, to jednak proste.
Boku ni totte boku ga yuruginai zettai ôsei
Według mnie to ja jestem najwyższym monarchą.
Dakara ne kimi datte boku ga daisuki desyo?
Dlatego właśnie ty też mnie kochasz, racja?
Miseteageru sei'iki boku dake no ryôiki
Łaskawie pokażę cię swoje sanktuarium, terytorium tylko moje.
Ikizukai dokidoki yasasikusite baka
Ciężki oddech, kołaczące serce... Bądź delikatny, idioto!
Yamamorina aiuontyu
Wędrując dłońmi po liniach mojego ciała
Agatyatte hazirattyatte
widzę jak podniecasz się, zawstydzasz się.
Kuruttyeba îzî môdo
Kiedy oddasz się szaleństwu, będzie ci lżej.
Yudan teiteki mazi môdo 
Ale nieprzygotowanie jest twoim najgroszym wrogiem, więc bądź gotów!

Wan tatti de rittina bitti dororitti
Za sprawą jednego dotyku staję się obrzydliwie bogatą dziwką.
Torotoro ni tokasite ai need you?
Spraw, że będę się rozpływać. Potrzebuję cię, wiesz?
Gosansugita boku no erâ torappu
Trochę chyba się przeliczyłem ze skutecznością swojej pułapki.
Namenaide koko wa genkai toppa rabu gêmu
Nie patrz na mnie tak z góry! Tu jest granica nasze miłosnej gierki.

Kasokusityatte yaba opi kagen
Przyspieszasz, o nie, trzeba coś z tym zrobić!
Saikôtyô nano o misete yare!
Pokaż mi co potrafisz!
Kakehiki zyôzuna boku ga rûru
To ja jestem tu władcą, bo jestem najlepszym strategiem.
Neraiuti kimi o puramai purasu de
Zaatakuję cię czymś, czego się nie spodziewasz.
Hikikaesenai hutari dake no himitu
Nie możemy wycofać się naszej małego sekreciku.
Igai to ari kamo nante
Ale w sumie i tak jesteś niezły.
Kizuita? Tumitukuri rabu pôsyon
Zauważyłeś już ten grzeszny eliskir miłosny?
Issai gassai tomedonai giganteikku
Jest on bez dna. Jest gigantyczny!
Meuturi nante yurusanai ne?
Nie pozwolę ci na rozpraszanie się, ok?

Gigantyczny K.T.S. to skrót od "k***s".
Zazwyczaj jest to narząd używany do ***** przez mężczyzn i kobiety.
Istnieją różne jego rodzaje.
Od niedawna istnieją takie, które można zdejmować. Aby takiego nie zgubić,
zaleca się porządnie wyregulować go paskiem, gdy nie jest w użytku.
Poza tym, ten narząd jako symbol różni się od swojej zwyczajnej postaci, o czym należy pamiętać.
Wszystko wyżej wymienione jest adekwatne. ♂

Hukuranzyatta yaba opi kagen
Ustał, o nie, trzeba coś z tym zrobić!
Saikôtyô nano o kureteyaru!
Sprawię ci orgazm!
Suki tte kotoba de nabutte
Ciągle drażniąc cię swoimi "kocham cię",
Mukaeutu kara kimi no aidenteiteiteiteîn
zaatakuję cię z zaskoczenia-nia-nia-nia-nian.
Anazuranaide yumemigati bôi
Nie oceniaj mnie tak nisko, romantyczny chłopaczku.
Igai to ari nanda tte
Ale w sumie i tak pozytywnie mnie zaskoczyłeś.
Kizuite môsô hurasutoreisyon
Zauważ tę frustrację wywołaną przez dzikie fantazje.
Môtô bôsô tomaranai giganteikku
Teraz już nie wycofam się z tej szalenizny. Jest gigantyczny!
Yubikiri genman uso tuitara
Jeśli złamiesz naszą obietnicę yubikiri,
Fôteî pisutoru midareuti
to zrobię z ciebie krwawą masę swoim pistoletem kalibru 40!

1 komentarz:

  1. pare dni temu weszłam na twitter Kradness'a, był post że zrobił cover tej piosenki, potem znalazłam oryginał, i... jejku, kocham cię za to, że to przetłumaczyłaś xD i dobrze, że obok tłumaczenia dałaś też japoński tekst, może się naucze xD

    OdpowiedzUsuń