4 sty 2013

Hatsune Miku - Undefined



Tytuł oryginalny: Undefined
Tytuł polski: Nieokreślona
Tekst i muzyka: Tiara
Wokal: Hatsune Miku


Kiyorakani saita hana wa kanasigeni
Kwitnące niewinnie ze smutkiem kwiaty
Owaru sekai o sizukani mite'ita...
w ciszy patrzyły na kończący się świat...

Hatesinaku dokomademo tuzuku sora wa
Bezkresne niebo rozptrzestrzeniające się bez granic
Mayoi mo naku mabusiku tutunda
otuliło mnie swoim blaskiem bez wahania.

Arukidasu koto mo nigedasu koto mo erabezuni
Nie mogąc podjąć decyzji, czy iść naprzód czy uciec,
Okubyô de tada kowakute tatidomatte'ita
stałam w miejscu przestraszona jak tchórz.

Oyogu senritu no sirabe wa
Zdaje się, że docierająca do moich uszu płynąca melodia
Kono kokoro sae torawaresô de
uwięzi nawet moje serce.

Sadamerareta rinne no naka
Gdzieś w ustalonym dawno temu cyklu śmierci i odrodzenia
Bokutati wa "koko" de deatta
spotkaliśmy się "tutaj".

Nanimokamo nakusiteyuku nara...
Jeśli utracę wszystko...

Itami saemo wasuremasu ka?
Czy zapomnę nawet o bólu?
Kieteku koto ga sinzitu demo
Nawet jeśli prawdą jest, że już zaczęłam znikać,
Boku wa mata utau yo
to nadal będę śpiewać. 

Zero to iti no sûzi no naka
Utonęłam w zniekształcających się "wyobrażeniach"
Yugandeyuku "kasô" ni sizunda
pośród zer i jedynek. 

Kago no naka no tori no yôni
Niczym ptak w klatce,
Habataku koto wasurete
zapomniałam jak się fruwa.

Nanimokamo nakusiteyuku nara...
Jeśli utracę wszystko...
Boku no koto mo wasuremasu ka?
Czy o mnie też zapomnisz?

Tokihanatu hikari to omoi ga
Uwolnione uczucia i światło
Ingaritu saemo kowasite
niszczą nawet prawo przyczyny i skutku.

Tatoe donnani tôku hanaretemo
Czy mój głos dotrze do ciebie nie ważne,
Kono koe ga todokimasu ka?
jak daleko będziemy rozdzieleni?

Yurusareru mirai ga aru nara
Jeśli istniałaby dla nas przyszłość,
Kimi no namae sakenda
to krzyczałabym twoje imię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz