23 cze 2015

9 Vocaloidów - Sekretny czas po szkole


Tytuł oryginalny: 秘密の放課後
Tytuł romaji: Himitsu no houkago
Tytuł polski: Sekretny czas po szkole
Tekst i muzyka: natsuP
Wokal: Hatsune Miku, Kagamine Rin, Megurine Luka, GUMI, miki, MEIKO, Kaai Yuki, Lily, Nekomura Iroha


W ten poniedziałkowy ranek jestem trochę inna. Ciekawe, czy poznasz to po mojej fryzurze?
Skróciłam spódniczkę o 10 centymetrów. Chcę sprawić, żeby serce mocniej ci zabiło, no bo jestem dziewczyną.
Kiedy tylko zza okna dochodzi mnie twój śmiech,
coś kłuje mnie w serce i boli. Nie mów nic!

Tak naprawdę wiem co jest na rzeczy.
Jestem tobą kompletnie zauroczona. Doświadczam czegoś takiego "pierwszy raz".
Nie jestem już dzieckiem, dlatego chcę wszystkiego.
Ale ja chciwa, co?
Chcę, żeby twój wzrok skupiony był zawsze tylko na mnie.
Nie patrz na nikogo innego.
Czy mogę powiedzieć na głos coś tak śmiałego?
Sekretny czas po szkole

Co robisz w ten sobotni wieczór? Kiedy nie mogę cię zobaczyć, moja uczucia przybierają na sile.
Dziewczyny też są bardzo ciekawskie. Chcę spróbować różnych rzeczy. Jestem w odpowiednim wieku.
To, co zaszło między nami tamtego dnia w klasie z dala od wścibskich oczu...
Nie mogę powiedzieć o tym nikomu... A chcę! Chyba zaraz wybuchnę. Drań z ciebie!

Nie patrz na mniej, nie drażnij mnie.
Wstydzę się, ale jestem taka szczęśliwa.
Na znak, który rozumiesz tylko ty,
obejmij mnie mocno.
Za każdym razem, gdy dystans między nami się zmniejsza,
mam wrażenie, że staję się dorosła.
Teraz, kiedy już poznałam ten smak, chyba się od niego uzależnię.
Sekretny czas po szkole

Przezroczyste linie, rozpięte guziki.
Bijące jak dzwon serce, dotykające się dłonie.
Drżące wargi, kołyszące się włosy.
Zamknij oczy i ucisz głos.
Nie łudź mnie słodkimi słówkami.
Obejmij mnie i pocałuj.

Znów robimy coś, co będzie musiało pozostać naszym sekretem.
Czy naprawdę nie ma w tym nic złego?
Nie wiem, ale dalej tonę w tobie
Kocham cię!
Czuję, jakby w moim sercu szalał ogień. Coś może ze mną nie tak?
Kiedy tylko przypominam go sobie, robię się cała czerwona...
Nasz sekretny czas po szkole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz