30 cze 2015

Kagamine Len - Magiczne ręce


Tytuł oryginalny: 魔法の手
Tytuł romaji: Mahou no te
Tytuł polski: Magiczne ręce
Tekst i muzyka: HitoshizukuP
Wokal: Kagamine Len


Pierwsza moja podobizna, którą narysowałaś,
była prostym, czarno-białym szkicem.
Tu i tam byłem trochę krzywy
więc uśmiechnąłem się sztywno. ^^;

Wraz z dźwiękiem ołówka szurającego po papierze,
pojawiały się na nim zarysy światłocienia.
Jaką minę masz teraz ty,
w świecie po drugiej stronie tej płaszczyzny?

Za każdym razem, gdy twoje ręce kołyszą się na boki,
obrazek zwany moim ciałem powoli się zmienia.
Z kilku kresek rodzi się coś nowego.
W miejscu, które dotknęłaś koniuszkiem palca,
powstaje nowy świat.

Dostaję ciało, dostaję serce.
Dzwon mojego serca wprawia się w ruch.
Po raz pierwszy poznaję cud,
jakim jest życie
stworzone przez twoje ręce.
Magicznymi rękami, delikatnymi rękami
rysujesz jak gdybyś mnie obejmowała.
Rysujesz oczy, usta, nos, nogi, ręce,
głos życia...

Od kiedy narysowałaś mnie po raz pierwszy
minął już okrągły rok.
W tym czasie mój wymyślony wiek stał się żartem
i wiele więcej...

Twoją buzię, kiedy śmiejesz się, że dobrze ci wyszło,
kocham ponad wszystko na świecie...
Wiem, że powód,
dla którego się urodziłem,
nie jest głęboki,
ale chcę, żebyś teraz patrzyła tylko na mnie.

Kiedy mnie obejmujesz
jest mi tak ciepło
i nie potrzeba mi już nic innego.
Już od dłuższego czasu
oddycham
jakby było to coś oczywistego,
ale nawet gdy upłynie mnóstwo czasu
i ty o mnie zapomnisz,
ja pozostanę w tym świecie
na zawsze...

Wieczne życie = krótka scena
To dla mnie wszystko.
Tak długo, jak będziesz o mnie pamiętać,
ja wciąż będę oddychał.
Wiem, że kiedyś w końcu
o mnie zapomnisz,
ale może ja i mój rysunek
tu pozostaniemy...
Może będziesz pamiętała
mnie i ten rysunek...

Może... tu pozostaniemy...

Nie zapomnij nigdy,
że mnie narysowałaś.
Ja nadal tu oddycham;
tu, w twoich rękach.
Kiedy będzie ci tak ciężko, że nie możesz już tego znieść,
pomyśl o mnie.
No bo ja, ten rysunek,
oddycha przecież tak głęboko.
Za to, że swoimi magicznymi rękami, delikatnymi rękami
narysowałaś mnie...


"Dziękuję."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz