26 cze 2015

Kagamine Rin i Hatsune Miku - ORBITAL


Tytuł oryginalny: ORBITAL
Tytuł polski: ORBITALNY
Tekst i muzyka: EvP
Wokal: Kagamine Rin
(+w chórkach: Hatsune Miku)


Miałam wrażenie, że szłam. Od zawsze odnosiłam wrażenie,
że całe moje ciało, które kontroluję umysłem, wcale nie istnieje.
Koło trzech razy wpadłam już w różne doły.
Zobacz, nadal nie ma to sensu.

Nie ma tu nic do śmiechu, nie ma tu nic zabawnego.
Nawet jeśli stracę samo istnienie, to nie tak, że zniknę.
Lekko czuję "postacią" będącą poza moim ciałem.
Zobacz, od początku go nie miałam.

Uwolniłam swoje serce i nie ma go już teraz tu na Ziemi,
ale wspomnienia, które tu zdobyłam, na pewno tu zostaną.

Zniszcz, przebij się przez tysiące odczuć
zanim twoja rola dobiegnie końca.
Leć, zdobądź tysiące nowych odczuć.
Wiem, rozumiem.

Miałam wrażenie, że cię dotykałam. Ten obraz powraca.
Jednak moje pole widzenia jest już nieistniejące.
Czas to dla mnie teraz prosta rzecz bez żadnego znaczenia.
Zobacz, nie ma rzeczy niemożliwych.

Fuzja elektrolitów nie różni się niczym od ich rozpadu.
Nawet jeśli puścisz ręce, samo pojęcie tej czynności nie zniknie.
Korzystanie z synaps z samego swojego istnienia
jest lepsze od zwyczajnego patrzenia.

Nie mam teraz jak naprawić rzeczy, które sądziłam, że zniszczono,
ale mogę za to dopełnić rolę, jaką mi powierzono.

Zniszcz, przebij się przez tysiące odczuć
zanim twoja rola dobiegnie końca.
Leć, zdobądź tysiące nowych odczuć.
Zniszcz je, zniszcz.

Zniszcz, przebij się przez tysiące odczuć
zanim twoja rola dobiegnie końca.
Leć, zdobądź tysiące nowych odczuć.

Wiem, rozumiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz