25 cze 2015

IA - Czarne płomienie Sodomy


Tytuł oryginalny: ソドムの黒炎
Tytuł romaji: Sodomu no kokuen
Tytuł polski: Czarne płomienie Sodomy
Tekst i muzyka: buzzG
Wokal: IA


Dopijam resztkę ciepławego cydru i patrzę na zalane czerwienią niebo.
My wszyscy jesteśmy szaleni.

"Nie zrzucaj winy na innych!" To przykazanie niczym czar wychwala się w naszym mieście.
Nie mogąc zrzucać jej na innych, obciążałam nią siebie i tak żyłam. Teraz jestem cieniem dziecka, jakim byłam.

Miałam wrażenie, że tylko ja jestem tu nienormalna.

Właśnie. Moje serce bije z donośnym łomotem,
ale za każdym razem, gdy zmuszona jestem ukryć swoje prawdziwe uczucia, jego rozkład postępuje.
"Prowadzimy olśniewające życie, w którym wszyscy są jednakowo kochani." Czy próbowałeś się oszukiwać takimi słowami?
Czy widzisz, jak nawet twój dom naruszają ciemne płomienie?

Miasto niewolników śpiewa dziś jak zawsze, rodząc niewidzialną przemoc.
Za maską uśmiechu kryje się szaleństwo.
Wartości, które czynią nas ludźmi, są dla nas zbyt ciężkie i miażdżą nam ręce i nogi.
W takim nienormalnym życiu nikt nie weźmie na siebie odpowiedzialności.

Zawsze, gdy ktoś woła mnie po innym imieniu zdaje mi się, że nie powinnam żyć.
Bo nie wygląda na to, że uda mi się stać tym, co wy nazywacie normalnym.

Aa, mam wrażenie, że w tym świecie przeszkadzam wszystkim tylko ja.
Ale nie wolno mi też umrzeć, więc upadam coraz niżej.
Skoro każdy rodzi się tu z błogosławieństwem, to czemu życie jest tak bardzo duszące?
Czy widzisz, jak moje ciało i głupi umysł trawią ciemne płomienie?

Dopijając resztkę ciepławego cydru patrzyłam na zalane czerwienią niebo.
My wszyscy jesteśmy szaleni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz