22 cze 2015

Hatsune Miku - Statek młodości


Tytuł oryginalny: セイシュンライナー
Tytuł romaji: Seishun rainaa (liner)
Tytuł polski: Statek młodości
Tekst i muzyka: Papiyon (ChouchouP)
Wokal: Hatsune Miku


Jakoś tak nagle wpadłem w taki nastrój
i myślami poleciałem w chmury.
Dziś jak zwykle mój wzrok
zawisł na tobie i nie mogę go oderwać.

A może spojrzała w moją stronę!
Takie tam moje dziwne nadzieje.
Żebyś tego nie zauważyła,
swoje uczucia znowu zdusiłem.

Dystans między nami ciągle taki sam,
a może wręcz trochę większy.

Tak sobie myślę, że może urodziłem się tylko po to,
żeby powiedzieć ci "kocham cię", te dwa, krótkie słowa.
No bo właśnie takie proste jest moje myślenie,
a poza tym nie mogę dalej być taki zrezygnowany.

Udaję, że wszystko w porządku,
ale wzrok już mnie zawodzi,
oddech przyspiesza
i wcale nie mogę się uspokoić.

Dotknęła mnie dolegliwość
wypisz wymaluj
jak z podręcznika.
Zostanie ze mną już na całe życie.

Mimo że zdaję sobie sprawę, że nie może tak dalej być,
to bałem się bólu, który by mnie uderzył.

Ciągle tylko myślę o tym, jakie to straszne,
kiedy nie mogę wydusić z siebie tych uczuć.
Gdybym mógł ci teraz coś przekazać,
to jak nazwałbym uczucia, które w sobie tłumię?

Napisać list? Wysłać SMS-a?
Wahałem się nad tym tyle razy, że słowa, które chciałem spisać, już mi uciekły.
Ale teraz już nie będę troszczył się o to, żeby ładnie to ująć.
Skończyłem już z odkładaniem tego na później!

Te dwa słowa, które tak bardzo chcę usłyszeć...
Gdybym usłyszał je od ciebie, to mógłbym umrzeć szczęśliwy!
Takie właśnie rzeczy chodzą mi po głowie, bo serce boli mnie już tak,
że nie mogę się dłużej ukrywać ze swoimi uczuciami!

Tak sobie myślę, że może urodziłem się tylko po to,
żeby powiedzieć ci "kocham cię", te dwa, krótkie słowa.
No bo właśnie takie proste jest moje myślenie.
Zbiorę odwagę, zawołam cię,
przygotuję się najlepiej jak potrafię

i wykrzyknę te słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz