14 cze 2015

Kamui Gakupo - Wieczna przysięga


Tytuł oryginalny: 誓想のアインソフ
Tytuł romaji: Seisou no ainsofu (einsof)
Tytuł polski: Wieczna przysięga*
*Tytuł niedokładny, bo jest bardzo nietypowy i ciężko odgadnąć, co miał autor na myśli dając taki a nie inny.
Tekst: Yamashita Shin'ichirou
Muzyka: maya
Wokal: Kamui Gakupo (V3 Power i Whisper) 
+ KAITO (V3 Straight) i VY2 w chórkach


Pochylasz się zerkając na mnie i włosy opadają ci na dekolt.
Gdy zaczesujesz je góry, płomyki w twoich oczach kołyszą się mocniej.

Nie odchodź. Chcę związać nas przysięgą.
Chcę porwać cię w bezsenną noc niczym sen bez końca.

W twoim kolczyku czarująco odbija się błękitny księżyc.
Im jaśniej lśni, tym bardziej uwiedziony się czuję.

Nie puszczę cię. Obejmę cię z całych sił,
żebym mógł poczuć czerwony żar bijący spod twojej bladej skóry.

O nędzy! Daj mi w sobie utonąć,
rozpłynąć się i tak skończyć.
Chcę kochać i być kochanym.
Chcę spędzić tę płonącą chwilę z tobą.

Aa―Rozplątuję i od now związuję (mocno)
to oszałamiające pożądanie. (objąłem)
Jego kwiat jest przepiękny... (nieskończoność)

Jeżeli będzie tam nam wolno się kochać,
to gotów jestem nawet pójść z tobą na samo dno piekła. Ha―

O nędzy! Daj mi w sobie utonąć,
rozpłynąć się i tak skończyć.
Chcę kochać i być kochanym.
Chcę spędzić tę płonącą chwilę z tobą.
Chcę kochać i być kochanym.
Jednak jeśli masz zniknąć,
to chciałbym, żebys pokochała mnie w następnym wcieleniu.
Nieważne, jakie nasze przeznaczenie, dla tej miłości poświęcę życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz