4 cze 2015

KAITO - Solitude summer


Tytuł oryginalny: ソリチュード・サマー
Tytuł romaji: Sorichuudo samaa (Solitude summer)
Tytuł polski: Samotne lato
Tekst: yuki
Muzyka: Re:nG
Wokal: KAITO


Fałszywe wspomnienia,
a w nich ty zasypana asfaltem.
Deptałem po martwych cykadach
brudząc nowe buty.

Zamykam powoli oczy jak gdybym się poddał.
Kilka kropel wody, które wyślizgnęły mi się z ust, spływa po mojej szyi.
Liznąłem wypełniajacy powietrze żar.

Przekręcając spocone ciało w bok
leniwie otworzyłem usta.
"Kocham cię." Ten niepozorny głos
wciąż dzwoni mi w uszach.
W efekcie skończyłem sam.


Telewizja, której nie mam ochoty oglądać.
Brudne morze, tłumy ludzi.
W tym ciepławym pokoju, 
gdzie się rozpuściłaś, chcę w tobie utonąć.

Z napoczętej brzoskiwni, której nie chce mi się dokończyć, skapują słodkie krople.
Moja skóra, która zastawiła im drogę, wygląda jak zawsze.
Tak jak moje białe plecy.

Ruszając uschniętym językiem,
wetknąłem palec w bagno.
"Wystarczy już." Nie potrafiłem powiedzieć
tych dwóch słów. Czas mija,
ale każda pora roku jest jakby w zastoju.


Odpływając w sen jednego jasnego ranka
zobaczyłem jak twoje serce, które niby znałem na wylot,
zmienia się w piasek.

Rekompensata za płytki sen.
Moje wspomnienia porywają fale.
"Kocham cię." Ten uschnięty głos
zniknął nie dotarłszy do nikogo.
Koniec lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz