15 cze 2015

GUMI i CUL - Zgniiiłe zgniiiłe~ zombie~


Tytuł oryginalny: フラーンフラーン~ゾンビー~
Tytuł romaji: Furaan furaan~ zonbii~
Tytuł polski: Zgniiiłe zgniiiłe~ zombie~
Tekst i muzyka: Nem
Wokal: GUMI i CUL


Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Chcę doświadczyć gorącej miłości...

Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Wróciłam, żeby spotkać się z tobą.
Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Tym razem nie dam ci uciec...

Zombie, zombie... Niespełnione marzenia
Zombie, zombie... i nieskończona miłość
Zombie, zombie...  kaleczą moje serce.
Zombie, zom- zombie...

Przysięgliśmy sobie wieczne szczęście.
Ale byłeś kłamczuchem, co? Nie wybaczę ci tego.
Wystarczało mi bycie na drugim miejscu, ale jednak ci przeszkadzałam.
Myślałeś sobie, że zakopiesz nawet moje serce?

Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
A przecież tak bardzo, bardzo cię kocham.
Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Dlaczego patrzysz na mnie z taką miną?

Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Chodź, pobawmy się razem w chowanego.
Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Tym razem nie dam ci uciec...

Zombie, zombie... Tak, nienawiść jest
Zombie, zombie... podszewką miłości.
Zombie, zombie... Kocham cię.
Zombie, zom- zombie...

Nie każę ci wybrać tylko jednej z nas.
Postanowiłyśmy, że podzielimy się tobą po połówce.

Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
A przecież tak mocno, tak mocno cię kochałam.
Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Jakże kruche jest ludzkie szczęście.

Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Drakula, potwór Frankensteina, mumia.
Zgniiiłe, zgniiiłe zombie
Yeti, katsuobushi...

Zom- zom- zombie, zombie, zombie
Zom- zom- zombie! Nie martw się, pomyślałam nawet
Zom- zom- zombie, zombie, zombie
Zom- zom- zombie! o głębokości ran.

Zom- zom- zombie, zombie, zombie
Zom- zom- zombie!  Za tobą
są zom- zom- zombie, zombie, zombie...
Zombie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz