2 cze 2015

Kagamine Len - Dziewczyna kanarek i czyściec


Tytuł oryginalny: 少女カナリアと煉獄
Tytuł romaji: Shoujo kanaria to rengoku
Tytuł polski: Dziewczyna kanarek i czyściec
Tekst i muzyka: HayakawaP
Wokal: Kagamine Len (Append)


Kiedy skręcisz w alejkę w okręgu ósmym,
twoim oczom ukażą się czerwone drzwi.
Ona śpiewała niegdyś tutaj.
Jej przedstawienie rozpoczynało się po zachodzie słońca.

Tanie perfumy, niegustowna sukienka
i pasująca do nich zniszczona scena.
"Chcę tylko móc śpiewać. To wszystko,"
powiedziała ona zmywając makijaż. 

Właściciel wpada w zakłopotanie przyjmując plik banknotów.
Nie ma niczego, czego nie dałoby się kupić.
I tym oto sposobem ja głupi
odebrałem jej śpiew.


Moja droga, przyozdobię cię teraz
modnymi ubraniami i wartościowymi klejnotami.
Nie będziesz już musiała śpiewać w tamtym barze,
gdyż pieniędzy mam obrzydliwie mnóstwo.

Proszę, śpiewaj dla mnie,
mój kochany kanareczku.
Dlaczego patrzysz na mnie takimi oczyma?
Czego chcesz? Dam ci wszystko.

Czy mam dla ciebie kupić te wszystkie
stojące za oknem uliczne latarnie?
Wszyscy mnie opuszczają i znikają.
Dlatego tobie uciec nie pozwolę.


Ona przestała już cokolwiek śpiewać
i cokolwiek brać do ust.
W jej oczach widać pustkę taką samą,
jak w oczach mojej drogiej matuli.

Tym światem rządzą pieniądze. Jeśli tylko je masz,
możesz kupić wszystko. Mogę więc kupić ciebie.
"...Dlaczego płaczesz?" Twój pogardliwy uśmiech
jest taki przkry.

Szepcząc "kocham cię"
obejmę twoje wychudzone ramiona
i po cichu rozpalę ogień.
Pokażę ci piekło mojego serca.

Wciąż jednak jestem pozostawiony sam sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz