21 cze 2015

Kagamine Len i Kamui Gakupo - Hysteric


Tytuł oryginalny: Hysteric
Tytuł polski: Histeria
Tekst i muzyka: Kisaragi
Wokal: Kagamine Len i Kamui Gakupo


Moje wspomnienia dominuje jeden kolor,
czerwień płynącej strumieniami krwi.
Przeszywający ból z przeszłości powraca do życia
pozostawiając trwałe blizny.

Nie widzę cię nigdzie w pobliżu,
a ta negatywna sceneria wciąż się rozprzestrzenia.
Bolesne uczucia stają się
hasłem dla przebudzenia.

Gdybym wyciągnął rękę, (Dlaczego)
mógłbym zerwać ten kwiat. (ten widok nadal)
Mimo iż złożyłem przysięgę... (mnie nawiedza?)

Nadal jest ono zniewolone przez przeszłość.
Mowa o twoim sercu...

Zbierając kawałki roztrzaskanych marzeń
przyglądałem się tym popękanym puzzlom.
Te wyryte w skale uczucia...
Nie mogąc ich zaniechać, staram się je ubrać w słowa.

Słowa, które codziennie mówię, przybierają spaczoną postać.
Fale gorącego powietrza płatają mi figle.
Wilgotne, czarne oczy
rozpływają się po niebie.

Skoro nie można cofnąć czasu, (Dlaczego)
to należy go zniszczyć. (ten dźwięk nadal)
Mimo iż zdałem sobie z tego sprawę... (dzwoni mi w uszach?)

Kwiat bezkresnej nienawiści
rozchyla płatki.

Twoje duży oczy przepełnia smutek.
Zawsze jesteś silny, lecz wydajesz z siebie teraz dźwięk pełne żalu.
Więzy, które zaczęły się rozplatać,
wyryję głęboko w swojej pamięci.

Zbierając kawałki roztrzaskanych marzeń
przyglądałem się tym popękanym puzzlom.
Błagam... Oby te łańcuchy, których końca nie widać,
oszczędziły chociaż ciebie...

Twoje duży oczy przepełnia smutek.
Teraz jesteś słaby i wydajesz z siebie dźwięk pełen bólu.
Więzy, które zaczęły się rozplatać,

są gdzieś w głębi twoich niewidocznych oczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz