5 cze 2015

GUMI - Poczułam, że chcę umrzeć


Tytuł oryginalny: しにたくなった
Tytuł romaji: Shinitaku natta
Tytuł polski: Poczułam, że chcę umrzeć
Tekst i muzyka: ZankyouP
Wokal: GUMI


Nie chcę zniknąć nie znalałszy powodu,
dla którego żyję.
Dlaczego żyję mimo że moje życie
składa się z samych kłamstw?
Szukanie odpowiedzi na to pytanie już trochę mnie zmęczyło.
Nie mów do mnie teraz nic, dobranoc.

Proszę, zamknij mnie w tym śnie.
Szamoczę się, żegnam i odkrywam coraz to nowe kłamstwa.
Sama też kłamię, wczoraj odchodzi, dziś, jutro i pojutrze...
Odwracasz wzrok udawając, że nic ci o tym nie wiadomo.
Codziennie uciekam od rzeczywistości.
Moje serce szarpnęło i przestało bić.
Uśmiecham się i macham ręką światu.

Już czas się pożegnać. Poczułam, że chcę umrzeć.
Nie rozumiem już nic. Teraz chcę tylko powiedzieć dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz