27 cze 2015

Hatsune Miku i Kagamine Rin - Miłość pewnej prostytutki


Tytuł oryginalny: とある娼婦の恋
Tytuł romaji: Toaru shoufu no koi
Tytuł polski: Miłość pewnej prostytutki
Tekst i muzyka: DeadballP
Wokal: Hatsune Miku i Kagamine Rin


Aby jakoś żyć z dnia na dzień, oddaję się mężczyznom.
Kiedy mnie wykorzystują, muszę udawać, że mi dobrze.
Wpatruję się w ciebie. Ty też jesteś prostytutką.
Rozstawiam nogi i po moich policzkach spływają łzy.

Na naszych żółtych prześcieradłach zawsze same robale.
Roją się wokół nas muchy żądne czarnej krwi.
Trucizną z mojego zgniłego serca i jątrzącej się brzoskwini
zabiję tych wszystkich facetów.

Wszystkie gwiazdy tego świata, wybaczcie mi proszę ten grzech.
Niech wszystkich moich klientów rozłoży czerwona wysypka.
Zza ściany słyszę twoje jęki udawanej przyjemności.
Chcę uciec z tego chlewu zanim oszaleję...

Za jedną noc dwa banknoty, jeśli bez zabezpieczenia to trzy,
z posprzątaniem ustami należą się cztery.
Codziennie po pięciu, i tak przez cały miesiąc.
W końcu dostałam tylko sześć.

Weźmy się za ręce, przekroczmy góry,
wsiądźmy do pociągu i pojedźmy do nadmorskiego miasteczka.
Jesteśmy jednak uwiązane czarnymi łańcuchami i białym prochem,
więc nie pozostaje nam nic, jak tylko marzyć.

Wszystkie wiatry tego świata, przywiejcie nam proszę zapach słonej wody.
Owoc zrodzony przez kwitnący pięknie w twoim pokoju kasztan zgnił.
Przez chwilę wydało mi się, że ta rzeka to rzeka zmarłych. Dokąd ona płynie?
Modlę się, że spływa do morza i dziś znów układam kamyki na twoim grobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz