8 cze 2015

KAITO - Tsurumaru sensation


Tytuł oryginalny: 鶴丸センセーション
Tytuł romaji: Tsurumaru senseeshon (sensation)
Tytuł polski: Niespodzianki Tsurumaru*
*Niedokładnie tłumaczenie, ale pasuje.
Tekst: AhmingP
Muzyka: SuzukiP
Wokal: KAITO


Zamaszyste wejście!
Jesteś zaskoczony?
Postaram się zmienić te nudne dni.
Hoj-hoj, niespodzianki jedna za drugą.
Nie masz nawet chwili, żeby mrugnąć, co?

Jeśli wszystko będzie zawsze takie samo,
twoje serce umrze z nudy.
Dlatego nieważne, gdzie jesteśmy,
uraczę was stylowym widowiskiem!

To, że moje ubranie jest białe, to dobra rzecz.
Podczas walki zmieni ono kolor na "bardziej mój".
Spłata przysługi, zdejmowanie przesuwanych drzwi.
Chcę dokonać szykownej zasadzki.

Olśniewające wejście!
Jesteś zaskoczony?
To przedstawienie pełne 
sztuczek i dziwnych mechanizmów.
Ta-da, niespodzianki jedna za drugą.
Nie masz nawet chwili, żeby spojrzeć w bok, co?

Zdumiewające!
A to mnie zaskoczyliście!
Przyznaję, tu mnie macie,
ale czy uda wam się drugi raz?
Niespodzianki przez cały rok.
Chcę zobaczyć twoją zaskoczoną twarz.

Im więcej masz wobec mnie oczekiwań,
tym bardziej chcę je zawieść.
Udając, że położyłem wroga,
wygłupiam się na tyle formacji.

Wszystkim kłopotliwym bitwom
położę kres jednym okrzykiem.
Co trzyma dla nas w zanadrzu jutro?
Nie mogę się doczekać, by się dowiedzieć.

Zamaszyste wejście!
Jesteś zaskoczony?
Postaram się zmienić te nudne dni.
Hoj-hoj, niespodzianki jedna za drugą.
Nie masz nawet chwili, żeby mrugnąć, co?

Niesamowicie niespodziewane!
A to mnie zaskoczyliście!
Ale to nie wystarczy.
Pokażę wam, co potrafię.
Gdzie jest twój słaby punkt?
Dowiem się tego.
Chcę zobaczyć twoją zaskoczoną twarz.

Zdumiewające!
A to mnie zaskoczyliście!
Przyznaję, tu mnie macie,
ale czy uda wam się drugi raz?
Niespodzianki przez cały rok.
Chcę zobaczyć twoją zaskoczoną twarz.
Chcę cię zaskakiwać i zawsze przy tobie być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz