8 lip 2015

GARNiDELiA - Lamb.


Tytuł oryginalny: Lamb.
Tytuł polski: Owieczka.
Tekst: MARiA
Muzyka: toku
Wokal: GARNiDELiA (Toku i MARiA)

Swoje prawdziwe oblicze ukrywasz mówiąc "Tęsknię za tobą."
Myślisz, że nie wiem, o co tak naprawdę ci chodzi?
Na twojej lewej dłoni widać ślad po pierścionku.
Wcale nie potrafisz kłamać.
Skoro tylko potrzebujesz bliskości, to może dać ci ją każdy, nie?
Mam już dość patrzenia na facetów takich, jak ty.

W tym szalonym świecie
szukam prawdziwej miłości.
A może to ja się pogubiłam i jestem szalona?
Powiedz mi (Powiedz mi)
Pokaż mi (Pokaż mi)
Daj mi miłość i prawdę

"Kocham cię," mówisz? To śmieszne.
Nie wiesz nawet przecież, co te słowa znaczą.
Jeśli ci zaufam, pewnie i tak mnie zdradzisz, nie?
Dlatego wykluczę cię na samym początku!!

Przyzwyczaiłam się już do bycia ranioną,
ale jak pójdzie tak dalej, to zapomnę nawet, jak kochać.

Kiedyś ktoś na pewno odnajdzie mnie
w tym samotnym świecie.
Wymarz moje wątpliwości i zabierz mnie stąd, kotku.
Powiedz mi (Powiedz mi)
Pokaż mi (Pokaż mi)
Daj mi miłość i prawdę
[zwrotka 2x]

W tym szalonym świecie
szukam prawdziwej miłości.
A może to ja się pogubiłam i jestem szalona?
Powiedz mi (Powiedz mi)
Pokaż mi (Pokaż mi)
Daj mi miłość i prawdę

Powiedz mi (Powiedz mi)
Pokaż mi (Pokaż mi)
Daj mi miłość i prawdę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz