10 lip 2015

Kasane Teto - Yubikiri i piosenka miłosna


Tytuł oryginalny: 指切りとラブソング
Tytuł romaji: Yubikiri to rabu songu (love song)
Tytuł polski: Yubikiri i piosenka miłosna
Tekst i muzyka: Shimesaba Twister
Wokal: Kasane Teto


Dawno, dawno temu...
Kiedy jeszcze miałeś u lewej ręki
wszystkie 6 palców.

Jeśli chodzi o mnie,
to nie mam do zaoferowania nic wartościowego.
Mam tylko te marne pięć palców.

"Nie wiem, który to palec serdeczny,
dlatego nie mogę nosić pierścionka,"
mówiłam zawsze żartobliwie.

Hej, obiecaj, dobrze?
Hej, zrobiliśmy yubikiri.
Hej, obiecaj, dobrze?
Hej, nie przerwij tej czerwonej nici.

Przez to, że masz dużo palców,
nie możesz nigdy wygrać w kamień-papier-nożyce.
Tylko żyjesz niezdarnie.

Pokazując mi splamione krwią ręce, mówisz:
"Teraz obydwoje mamy pięć, pasujemy do siebie."
W takim razie, ja odetnę mały palec u lewej ręki.
Wtedy już naprawdę będziemy do siebie pasowali.
Tak powiedziałam.

Hej, obiecaj, dobrze?
Hej, zrobiliśmy yubikiri.
Hej, obiecaj, dobrze?
Hej, nie przerwij tej czerwonej nici.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz