3 lip 2015

GUMI - Fairytale,


Tytuł oryginalny: Fairytale,
Tytuł polski: Baśń,
Tekst i muzyka: buzzG
Wokal: GUMI
(w filmiku: Itou Kashitarou)


Tak jak tamtego dnia, trawę pokrywa poranna rosa.
Potknęłam się o własne nogi i chwyciłam cię ze rękę.
Pamiętasz tę baśń niczym czar nie do zdjęcia?
Jej ciąg dalszy... Tak, opowiem teraz.

Pan Bóg na pewno, na pewno dał nam trochę czasu razem,
abyśmy nie czuli się samotni dryfując w tym ciemnym morzu.

W odpowiedzi na monogram nakładających się gwiazd
przybyłeś tutaj. Podniosłeś głos i wystrzeliłeś poza orbitę.
Bez ustanku podziwiałam tylko twój blask.
Nie możemy już wrócić do tamtych czasów, które tak niewinnie spędziliśmy.

Pora na rozstanie nadeszła w mgnieniu oka.
Rzeczy, o których chciałam z tobą porozmawiać, było tak o połowę mniej.
"Jaki ruchliwy dzień, co?" Tak śmialiśmy się we dwoje.
Puściliśmy nasze uczucia, by jechały po torze ponownego spotkania.

Czar czasu zmienił promenadę płaczących wiśni i moje serce...
Nawet jeśli to zauważysz, nie obracaj się, żeby na nie spojrzeć.
Nie jest już koloru czystej bieli, którą tak łatwo zafarbować.

Ja sama nie potrafię błyszczeć.
Ale ta baśń ma ciąg dalszy, więc posłuchaj.

Dawno się nie widzieliśmy, co?

Nakładające się uderzenia serc pokazują mi migot życia.
Nieważne, czyją miłość przyjmiesz, nie zniknie ona tak łatwo.
Skoro już za kilka sekund będę musiała pożegnać gwiazdę, która poleci daleko stąd...
To mówię: nieważne ile tysięcy lat minie, my znów się spotkamy.

To nasza obietnica.
(2x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz