9 lip 2015

Hatsune Miku - before light


Tytuł oryginalny: before light
Tytuł polski: zanim zrobi się jasno
Tekst i muzyka: keeno
Wokal: Hatsune Miku (Append Dark)


Nawał słów wbił się w twoje serce
i z rany, którą otworzył, wyciekła ciemna czerwień.
Z twoich oczu popłynęły łzy, których do tej pory nie widziałam ani razu,
a ja po prostu stałam w bezruchu.

W jednej chwili byłeś całych w ranach.
Usłyszałam, jak twoje serce pęka.
Nie zauważywszy tego uśmiechałam się jak zawsze.
Chciałam zrozumieć cię najlepiej, jak się da.

Teraz siedzę sama i znów przypominam sobie
twój drżący głos.

Skapując ci z policzków, twoje łzy
związały mnie i uwięziły tutaj.
Dlaczego niebo, kiedy na nie spojrzałam,
wciąż było zardzewiałe i nie było widać na nim gwiazd?

Chcę stąd uciec do dalekiego świata,
gdzie żyjemy we dwoje, niczym nie skażeni.
W świecie, gdzie cię straciłam, jestem bliska szaleństwa.
Chmury, które ukryły noc, rozrywają się
jak tamtego dnia.

Wiesz, moje serce znów zabiło mocno i zapłakałam.
Nade mną było boleśnie piękno niebo.
Gdybyś tylko mógł pogładzić moje mokre policzki.

Moja miłość wciąż się napiętrza,
tak jak ilość gwiazd prujących po niebie.
Nie poddałam się mimo że wiedziałam,
że ta cała szarpanina na nic się nie zda.

Twoje łzy, które pamiętam tak wyraźnie,
znowu wyżłabiają dziurę w moim sercu.
Dlaczego... od tamtego dnia
nie mogę sobie przypomnieć, jak wyglądał twój uśmiech?

Migu, mig... buju, buj...
Rozpływam się po tym płonącym niebie.
Skapuję z niego, kropla po kropli.

Ciągle przy tym płacząc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz