26 maj 2012

CUL - Ale ze mnie idiotka


Tytuł oryginalny: あたしって、ほんとバカ
Tytuł romaji: Atashi tte, honto baka
Tytuł polski: Ale ze mnie iditoka
Tekst i muzyka: Ai$kon
Wokal: CUL


Mazyoka (12x)
Zamiana w wiedźmę (12x)

Aisuru ano hito no tameni
W zamian za swoje życzenie
Negai to hikikae ni
dla swojego ukochanego,
Keiyakusite te ni ireta tikara
zawarłam kontrakt i otrzymałam niezwykłe moce.
Kono mati no heiwa wa
"To ja będą tą, która będzie
Kono atasi ga mamoru yo
bronić spokoju tego miasta",
Syôzyo wa sô muzyakini hohoenda
tak powiedziała dziewczyna, uśmiechając się niewinnie.

Sayonara aisuru anata
Żegnaj, mój drogi.
Higekino genzitu
To tragiczna rzeczywistość.
Konna hazu zyanakatta oni
Nie tak to miało się skończyć,
Hikikaesenai
ale nie mogę już zawrócić.
Zetubô no umi ni sizundeyuku
Tonę w morzu rozpaczy.

Namida ga tomaranai yo
Moje łzy wciąż płyną.
Tomaranai namida ga
Wciąż płyną moje łzy.
Atasi tte,
Ale ze mnie,
Atasi tte,
ale ze mnie
Honto baka
iditoka.
(2x)

Mazyoka (12x)
Zamiana w wiedźmę (12x)

Atasi ga gisei ni nareba to
Wybrałam poświęcenie się dla niego.
Kage kara sotto mimamotta
Czuwałam nad nim, sama stojąc w cieniu.
Taisetuna Kyôsuke (hito) mo midorino Hitomi (hito) no moto ni
Mój drogi (Kyosuke) jest u boku dziewczyny w zieleni (Hitomi).
Kasukana kibô sore saemo
Nawet najdrobniejsze moje nadzieje
Sikkokuno uzu ni nomarete
zostały wchłonięte przez czarny wir.
Mune ni mune ni sasu wa
To, co przeszywa moje serce, moje serce,
Miren'ame
to deszcz żalu.

Akai namida ga nagare
Spływają czerwone łzy.
Hiaino genzitu
To przygnębiająca rzeczywistość.
Taisetuna mono ikutumo nakusitesimatta
Straciłam już tyle ważnych dla mnie rzeczy.
Me no mae no mazyo o kirikizamu
Siekam stojącą przede mną wiedźmę.

Itami mo kanzinai yo
Kanzinai yo itami mo
Atasi tte,
Atasi tte,
Honto baka
(2x)

Namida koraete
Powstrzymuję wzbierające łzy.
Koe ni naranai koe de sayonara o sakebu yo
Zduszonym głosem wykrzykuję słowa pożegniania.

Namida ga tomaranai yo
Moje łzy wciąż płyną.
Tomaranai namida ga
Wciąż płyną moje łzy.
Atasi tte,
Ale ze mnie,
Atasi tte,
ale ze mnie
Honto baka
iditoka.
(2x)

Namida ga tomaranai yo
Moje łzy wciąż płyną.
Atasi tte,
Ale ze mnie,
Atasi tte,
ale ze mnie
Honto baka
idotka.
(2x)

Mazyoka (24x)
Zamiana w wiedźmę (24x)

1 komentarz:

  1. Kurde! nie spodziewałam się, że ktoś stworzy piosenkę o Sayace z Madoki. *O* Kocham tą postać. XD

    OdpowiedzUsuń