13 maj 2012

Hatsune Miku - Candy addict full course


Tytuł oryginalny: キャンディアディクトフルコォス
Tytuł romaji: Kyandi adikuto huru kôsu (candy addict full course)
Tytuł polski: Czterodaniowy posiłek dla słodyczoholików
Tekst i muzyka: machigeritaP
Wokal: Hatsune Miku (Append Dark)


Kusarikakete'iru anata no atama.
Twoja główka powolutku gnije.
「Peronperon」de ii kimoti desu.
"Lizu-lizu", mm, jak przyjemnie.

Satôzuke ni sita ××× (koinu) no medama.
Kandyzowane gałki oczne ××× (szczeniaczków).
Kireina bin ni tumeteokô yo.
Wcisnę je do ślicznej buteleczki do zjedzenia na później.

Osara no ue moritukerareta
Nałożona na talerz potrawa to
Koi no azi de mirufîyu.
mille-feuille o smaku miłości.

Q. Têburu no ue, hitori de kurau?
Pyt.: Czy zjesz wszystko, co jest na stole, sama?
A. Amai mono ga suki yo!
Odp.: Uwielbiam słodkości!

Totteokino huru kôsu de motenasiteokure.
Poczęstuj mnie najwyśmienitszym czterodaniowym posiłkiem.
Anata no kao, anata no yubi, anata no okuti≠okuti.
Twoja twarzyczka, twoje paluszki, twoje usteczka ≠ wnętrzności.

Nodo no oku ni suberikonda, yawarakana mitu o
Skosztuję każdej kropelki delikatnego miodu,
Sumizumi made aziwaimasyo?
który spływa moim gardłem.
Atasi no sita o hawasete.
Spraw, by mój język się wił.

Tokusei sôsu, itigono taruto.
Specjalny sos, truskawkowa tarta.
Medama o nosete kurîmu.
Krem z gałkami ocznymi na wierzchu.
Amai nioi de kurakurasuru no?
Czy kręci ci się w głowie od ich słodkiego zapachu?
Fôku to naihu ai.
Miłość wiedlca i noża.

Daisukina hito, daisukina hito.
Mój kochany, mój kochany.
Kakusiazi de zerîzyô.
Szczypta przypraw wydobędzie smak z twojej galaretowej konsystencji.

Atasi no karada ga mitasareteku no.
Moje ciało jest zaspokajane.
Amai mono ga suki yo
Uwielbiam słodkości.

Totteokino huru kôsu de motenasiteokure.
Poczęstuj mnie najwyśmienitszym czterodaniowym posiłkiem.
Atasi no kao, huru sumairu.
Moja twarz, uśmiech od ucha do ucha.
Nokosazu tabeta.
Zjadłam wszyściusieńko.

Kuti no naka ni suberikonda, amai katamari o
Słodką bryłkę, która wślizgnęła się do moich ust,
Sumizumi made namemawasite,
będę bez przerwy obracać językiem.
「Kôkotu no hyôzyô.」
"Ekstatyczny wyraz twarzy."

Totteokino huru kôsu de motenasiteokure.
Poczęstuj mnie najwyśmienitszym czterodaniowym posiłkiem.
Koi no zyumon, ai no kotoba
Jako przypraw użyj
Supaisu ni site
miłosnych czarów i słodkich słówek.

「Tabetyaitai kurai aisiteru no」
"Kocham cię tak bardzo, że aż chciałabym cię schrupać."
Atasi no anata.
Moje ty kochanie.

Ubawarenai yôni, hanasarenai yôni.
Aby nikt mi cię nie odebrał, aby nikt nas nie rozdzielił.
Atasi no karada no naka de──.
Pozostaniesz w moim ciele──.

Suki (20x)
Kocham cię. (20x)

Ehehehehehe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz