31 maj 2012

Hatsune Miku - Cruel Clocks



Tytuł oryginalny: Cruel Clocks
Tytuł polski: Okrutne Zegary
Tekst i muzyka: KounouP
Wokal: Hatsune Miku (Append Vivid)


Wszędzie rozlegają się dźwięki
łamiących się bezbarwnych odłamków.
Depcząc po leżących na ziemi kołach zębatych
zaśmiałam się.

Słyszę skrzypiący dźwięk dochodzący z mojej prawej ręki, 
jednak po chwili dźwięk ten znika.
Blokujące strumienie światła symbole tego świata
zaczynają się kruszyć.

Nie mam już nawet łez do uronienia.
Wrzasnęłam utraconym głosem.

Hej,
ty zawsze uśmiechając się
pokazywałeś mi wszystko.
Zabawne rzeczy, smutne rzeczy i to,
że nie umrę.

Hej, powiedz mi czemu
mój czas stoi w miejscu?
W moją pierś wbija się coś, co sprawia mi ból.
Nie rozumiem tego.

Wierzyłam, że to tylko złudne marzenia,
które nie mają prawa się spełnić.

Hej,
tamtego dnia ty uśmiechają się
przytuliłeś mnie delikatnie.
Mimo że w moim ciele nie krąży krew,
i tak poczułam twoje ciepło.

Jednak kiedy to zauważyłam,
ty byłeś już jak namagnesowany zegar.
Gdyby tylko świat zatrzymał się w miejscu,
tego sobie życzyłam.

Wiedziałam to, tak naprawdę wiedziałam,
że nie można go zatrzymać.

Hej,
przypomniałam sobie rzeczy,
których kiedyś nauczyłeś mnie uśmiechając się.
Zabawne rzeczy, smutne rzeczy i to,
że żyję.

Teraz jestem bardzo szczęśliwa, wiesz?
Jeśli to, co płynie po moich policzkach, to łzy,
to zdaje mi się, że będziemy w stanie ponownie się spotkać
po drugiej stronie nieba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz