29 paź 2012

Hatsune Miku - Heart Rhythm



Tytuł oryginalny: Heart Rhythm
Tytuł polski: Rytm Serca
Tekst i muzyka: YuugouP
Wokal: Hatsune Miku (Append)


Datte sa, zutto ne kimi ni akogarete'itanda
No bo wiesz, zawsze cię podziwiałam. 
Imano genzyô ga sinzirarenakute uso mitai
Nie mogę uwierzyć, że naprawdę znaleźliśmy się w takiej sytuacji.

Honto wa mae kara kô naru koto o nozondeta
Tak naprawdę, to od dawna chciałam, żeby doszło do czegoś takiego.
Tôi "ituka" ga me no mae de okite'irunda
Tak odległe "pewnego dnia" dzieje się przed moim oczami.

Kimi no kokyû isikisite
Skupiam się na twoim oddechu
Zibun no kokyû wasureteru
i sama zapominam, żeby oddychać.
Sugoku tikai kono kyori ga
Ta tak mała odległość między nami
Hazukasikute uresii!
zawstydza mnie, ale jestem szczęśliwa!

LA TA TA!! LA TA TA!! Rizumu kikoeru
LA TA TA!! LA TA TA!! Słyszę rytm
LA TA TA!! LA TA TA!! Kokoro no oto ga
LA TA TA!! LA TA TA!! bijącego serca.
Takamaru hodo hazundeyuku yo
Moje serce bije coraz mocniej.
Kimi wa nani o kangaeteru no kana?
Ciekawe, o czym ty teraz myślisz?

Kekkyoku kintyô de matomoni hanasenai simatu
W efekcie była zbyt nerwowa i nie mogłam z tobą porozmawiać.
Konnano yokunai yone. Koibito da nante ieru no?
To niedobrze. Nie możemy się nazwać parą, prawda?

Kikitai koto ôsugite
Jest tyle rzeczy, o które chcę cię zapytać.
Siritai koto arisugite
Jest zbyt wiele rzeczy, które chcę wiedzieć.
Dore o erabeba ii no kana.
Co powinnam wybrać?
Motto ippai siritai!
Chcę wiedzieć więcej!

LA TA TA!! LA TA TA!! Rizumu o kiite
LA TA TA!! LA TA TA!! Słuchają rytmu mojego serca,
LA TA TA!! LA TA TA!! Kimi ga waratta
LA TA TA!! LA TA TA!! roześmiałeś się.
"Kimi to onazi..." sô iu to te o
"Mój brzmi tak samo", powiedziałeś i przyłożyłeś
Mune ni atete hazumu rizumu kikoeta
moją rękę do swojego serca. Poczułam bijący rytm.

Zutto boku datte kimi no koto ga suki dattanda
Prawda jest taka, że od dawna cię kochałem.
Yatto hutari kyori ga tizimaru hontôni koibito da!
Nareszcie dystans między nami się zmniejszył. Teraz naprawdę jesteśmy parą!

LA TA TA!! LA TA TA!! Rizumu awasete
LA TA TA!! LA TA TA!! Nasze rytmy są jednakowe.
LA TA TA!! LA TA TA!! Utattyaô yo!
LA TA TA!! LA TA TA!! Chyba aż pośpiewam!
Konna uresii kimoti ga aru nara
Zdaje mi się, że mając w sobie takie radosne uczucia,
Donna koto mo ganbaresô dayo
będę mogła przenosić góry.

Kimi to issyo nara...!
Jeśli tylko będę z tobą...!

Mô hanarenai kara!
Już nigdy cię nie puszczę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz