19 paź 2012

Kagamine Rin i Len - Pumpkin Syndrome


Tytuł oryginalny: パンプキン・シンドローム
Tytuł romaji: Panpukin sindorômu (Pumpkin syndrome)
Tytuł polski: Syndrom dyni
Tekst i muzyka: PolyphonicBranch
Wokal: Kagamine Rin i Len (Append)


Toikake ni mizikaku naita neko wa
Kot, który krótko miauknął w odpowiedzi na moje pytanie,
Hurikaeru "Kotira e dôzo"
zwrócił łeb w moją stronę. "Proszę tędy."

Toikakeru "Watasi o sagasiteru no"
Pyta mnie: "Czy mnie szukasz?".
Kisimu oto tobira ga hiraku
Drzwi otwierają się z skrzypnięciem.

Koko wa samukute kurai no nukumori o dôka tyôdai
Tutaj jest zimno i ciemno. Proszę, daj mi trochę ciepła.
Kutihateta kabotya no me watasi no usiro o miteru
Doszczętnie zgniłe pędy dyń patrzą na mnie od tyłu.

"Sâ sâ, suwatte kore o obatenasai"
"A teraz, a teraz, proszę usiąść i posilić się."
"Iya yo, môdokuno okasi wa iranai"
"Co to, to nie, nie chcę zatrutych słodyczy."
Dotira ka erabinasai
Musisz dokonać wyboru.

Tadayoeru tamasii o oikakete
Ganiając tułające się duchy,
Zyakku ga naku dareka zigoku o
Jack szlocha: "Niech ktoś odeśle je do piekła".

Tomoridasu akari o mitumenagara
Wpatrując się w rozbłyskające światła,
Kazikanda yubi o sasutta
tarłam jeden o drugi zdrętwiałe od zimna palce.

Warui ko osiokisimasyô ne kioku o tadoreba kuruidasu
Takie niegrzeczne dziecko zasługuje na karę. Jeśli podążysz za swoimi wspomnieniami, zwiariujesz.
Torikaete siawasena amai yume o mite'itai
Chcę zamienić je na słodkie sny pełne radości.

"Sâ sâ, huton o kaketeagemasyô ka"
"A teraz, a teraz, może by okryć cię kocem?"
"Nanimokamo wasurete, nê, ii desyô?"
"Wolno mi zapomnieć o wszystkim, prawda?"
Kagi no oto ga hibiku
Rozbrzmiewa odgłos przekręcanego klucza.

Kataku nigitta te o hiroge okasi o uketotte
Otwórz tę mocno zaciśniętą dłoń i przyjmij ode mnie słodycze.
Yume ga sametara mô nidoto modorenai kara
Ponieważ gdy zbudzisz się z tego snu, już nigdy nie będziesz mogła tu wrócić.

Trick or Treat dôka awarende
Cukierek albo psikus, proszę, zlituj się nade mną.
Watasi o erande
Wybierz mnie.
"Kimi o erabu no wa, kimi de sika nai"
"Osobą, która cię wybierze, jesteś ty sama."
Hello, Hello, This is Halloween!!
Halo, halo, oto Halloween!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz