13 paź 2012

VY2 i VY1 - Bardzo bolesna chęć narzekania na ból


Tytuł oryginalny: とても痛い痛がりたい
Tytuł romaji: Totemo itai itagaritai
Tytuł polski: Bardzo bolesna chęć narzekania na ból
Tekst i muzyka: EZFG
Wokal: VY2 i VY1 (V3)


Nani ga itai nande itai
Co mnie boli? Czemu boli?
Dôsite konnani totemo itai
Dlaczego tak bardzo boli?
Nani ga itai nande itai
Co mnie boli? Czemu boli?
Dôsite konanni itagaritai
Dlaczego tak bardzo chcę narzekać na ten ból?


Mô itai totemo itai
Och, boli, bardzo boli.
Dôsite konnani totemo itai
Dlaczego tak bardzo boli?
 itai kimi ni tutaetai
Aa, boli, chcę ci o tym powiedzieć.
Kimi ni dake wa tutaeteokitai
Chcę o tym powiedzieć tylko tobie.

Mô turai totemo turai
Och, ciężko, bardzo ciężko.
Dôsite konnani totemo turai
Dlaczego jest mi tak bardzo ciężko?
Aitai kimi ni aitai
Chcę cię zobaczyć, zobaczyć cię.
Mune no kono hen ga totemo itai
Okolica mojej klatki piersiowej bardzo boli.

Kikkake wa zibun datta no desu
Przyczyną byłem ja sam.
Kizu o tuketesimatta no desu
Sam się zraniłem.
Hotteokeba sizen syômetu demo
Gdyby zostawić tę ranę w spokoju, zagoiłaby się samoczynnie,
Itami ga iti'iti syutyôsitekuru yo
lecz ból bierze nade mną górę raz po raz.

Tozite'itara nanimo mienai
Jeśli zamknę oczy, nie będę widział nic.
Natta mono ni sika wakaranai
Jednak będę świadom wszystkiego, czego nie widzę.
Sonnano rihuzin kiwamarinai yo
To niesamowicie irracjonalne.
Dareka boku no kurusimi o sitte yo
Niech ktoś pozna moje cierpienie.

Kônaidê kônaidê
Nie podchodź, nie podchodź.
Sonnani sigeki o ataenaide
Nie dawaj mi tak mocnych bodźców.
Donmai desu donmai desu
Nie zwracaj uwagi, nie zwracaj uwagi.
Iti'iti wameki tirasanaide
Nie wyj nieustannie.
Gô auei gô auei sô
Odejdź, odejdź, tak.
Watasi no sono uti kiesaru yo dakara
W tym czasie ja zniknę,
Heikina huri site taekitte yo
więc ty udawaj, że nic ci nie jest i cierp dalej.

Mô itai totemo itai
Och, boli, bardzo boli.
Dôsite konnani totemo itai
Dlaczego tak bardzo boli?
 itai kimi ni tutaetai
Aa, boli, chcę ci o tym powiedzieć.
Kimi ni dake wa tutaeteokitai
Chcę o tym powiedzieć tylko tobie.

Mô turai totemo turai
Och, ciężko, bardzo ciężko.
Dôsite konnani totemo turai
Dlaczego jest mi tak bardzo ciężko?
Aitai kimi ni aitai
Chcę cię zobaczyć, zobaczyć cię.
Mune no kono hen ga totemo itai
Okolica mojej klatki piersiowej bardzo boli.

Mata dekita no desu
Znów się to stało.
Gen'in tokutei dekimasen
Nie potrafię znaleźć przyczyny.
Dekai yatu ga nosabatte'imasu
Pomiata mną ogromny ból.
Itami ga hirihiri zukizuki biribiri
Kłujący, pulsujący, rozdzierający ból.

Damatte'ireba sirarenai
Jeśli będę siedział cicho, nikt się nie dowie.
Boku igai ni wa wakaranai
Będę wiedział o nim tylko ja.
Dakara sakebanai namikaze tatenai
Dlatego nie będę krzyczał ani siał niezgody.
Nanimo nai mama no raihu o okuru yo
Nadal będę prowadził próżne i bezczynne życie.

Sô dane sô dane
Zgadza się, zgadza się.
Anata ga taereba sumu koto dakara ne
Wszystko skończyłoby się, gdybyś się z tym pogodził.
Sôyatte sôyatte
W ten sposób, w ten sposób
Zibun o gomakasituzukete
kontynuuj oszukiwanie siebie samego.
Hurai auei hurai auei mô
Odleć, odleć, szybko.
Watasi no hô kara sain o okuru yo
Dam ci znak, kiedy należy to zrobić.
Tuyogari bakari zya tukareru desyo
Wkrótce zmęczysz się udawaniem silnego, prawda?

Nônai de sôsasite itami sae kairaku to kasite
Mózg nawet ból może zmienić w przyjemność.
Saigen nante nakute yokubari de konpurîtositakute
Nie ma ograniczeń. Chciwie chcę to dokończyć.
BUT
ALE
Tunde tonzasite môhansei
cofam się przez zbyt dogłębne myślenie.
Sugita zikan makimodosite
Na okrągło przewijam miniony czas do tyłu.
Ii koto dake surô saisei
Tylko miłe chwile puszczam powoli.
Kami kaihisityatte nante
Uniknięcie Boga
Muri dayo ne
jest chyba niemożliwe.

Itami ni ne itami ni ne
W twoim bólu, w twoim bólu,
Kakusareteru no wa nani desyo ne
co takiego się w nim kryje?
Muri nara ne muri nara ne
Jeśli to niemożliwe, jeśli to niemożliwe,
Tyanto tasuke o motomete ne
błagaj o pomoc jak należy.

Sorosoro ne sorosoro ne
Już niedługo, już niedługo
Watasi no yakume mo owattyau kara ne
moja rola dobiegnie końca.
Yôyaku ne yôyaku ne
Wreszcie, wreszcie
Kaihôsiteageru kara ne
łaskawie cię oswobodzę.
Demo desu ne demo desu ne
Ale wiesz, ale wiesz,
Tokidoki omoidasite hosii kara ne
chcę, żebyś od czasu do czasu przypominał sobie o mnie.
Wasureta koro ni mata kao dasu kara ne
Dlatego pokażę ci się, kiedy już o mnie zapomnisz,
Anmari tyôsi ni norazuni
żebyś nie czuł się zbyt pewien siebie.
Honno sukosi dake demo ki o tukete'ite ne
Bądź choć troszkę ostrożny, dobrze?

Mô nai doko ni mo nai
Nie ma już, nie ma nigdzie.
Aitu wa doko ni mo miataranai
Nigdzie go nie widać.
Ano itami wa mô doko ni mo nai
Tamtego bólu nie ma nigdzie.
Mô turai koto wa nai
Nie jest mi już ciężko.

Mô nai doko ni mo nai
Nie ma już, nie ma nigdzie.
Kimi wa doko ni mo miataranai
Nigdzie cię nie widać.
Itami wa doko ni mo nai hazu nanoni
Mimo że tamtego bólu ni powinno być nigdzie;
Turai koto nanka nai hazu nanoni
że nie powinno mi być już ciężko...

Mô turai nazeka turai
Och, ciężko mi, z jakiegoś powodu mi ciężko.
Dôsite konnani nani ga turai
Dlaczego jest mi od czegoś tak ciężko?
Matinozonde'ita koto nanoni
Niby tak czekałem na ten moment,
Nandaka nanika ga monotarinai yo
ale teraz czegoś mi brakuje.

Mô itai totemo itai
Och, boli, bardzo boli.
Kondo wa nani ga totemo itai
Co tym razem bardzo boli?
Mô itakunai hazu nanoni
Mimo że już nie powinno boleć,
Mata mune no kono hen ga totemo itai
okolica mojej klatki piersiowej bardzo boli.

Nani ga itai nande itai
Co mnie boli? Czemu boli?
Dôsite konnani totemo itai
Dlaczego tak bardzo boli?
Nani ga itai nande itai
Co mnie boli? Czemu boli?
Dôsite konanni itagaritai
Dlaczego tak bardzo chcę narzekać na ten ból?
Nani ga itai nande itai
Co mnie boli? Czemu boli?
Dôsite konnani totemo itai
Dlaczego tak bardzo boli?


Nani ga itai nande itai
Co mnie boli? Czemu boli?
Dôsite konanni totemo itai
Dlaczego tak bardzo boli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz