10 paź 2012

Megurine Luka i GUMI - Lady Face



Tytuł oryginalny: Lady Face
Tytuł polski: Damska Twarz
Tekst i muzyka: TaKa
Wokal: Megurine Luka i GUMI


Are you "Lady"?
Czy jesteś "Damą"?

Binetumaziri tobira hiraitemisete?
Może spróbujesz otworzyć te drzwi pomimo drobnej gorączki?
Yokubô de umemasyô
Próg pomiędzy snami a rzeczywistością
Yume to genzitu no hazama
zasypmy pożądaniem. 
Nanimokamo zenbu wasurete kurueba ii wa
Zapomnij o wszystkich i daj się ponieść szaleństwu.
Hen ni naru hodo nadetegaeru
Będę cię tak głaskać, że aż zrobi ci się dziwnie.

Yume wa ituka sameru mono dato sitemo
Nawet jeśli marzenia są czymś, co pewnego dnia straci swoje ciepło,
Tomannai no "ikenai ko"?
to i tak za nimi podążam. "Niedobra dziewczynka"?
Uso to hontô no aida
Luka pomiędzy kłamstwem a prawdą.
Mô maziriau toiki de tunagu aimonogatari
Nasze plączące się oddechy łączą się w smutną opowieść.
Kuse ni naru hodo kurikaesita
Powtórzyłam to już tyle razy, że się od tego uzależniłam. 

Hayaku... nani ga hosii no?
Szybko... czego chcesz?
Nê... anata mo onazi?
Hej... czujesz się tak samo?
Kyô mo naite waratte mata hitoribotti ne...
Dzisiaj znów będę płakać, śmiach się i zostanę sama...

Wareta kagami zya kao wa mienai wa
Nie będę mogła zobaczyć swojej twarzy w pękniętym lustrze.
Atasi donna kao site'ita no kana?
Ciekawe, jaką minę wtedy miałam?
"Samisii yoru soba ni ite..." nante ieru wake nakute
"Bądź przy mnie w zimne noce..." Nie ma mowy, żebym to powiedziała.
Mata 'umeawase' sagasiteru
Znowu szukam "rekompensaty". 
Are mo kore mo kitto kanawanai nara
Skoro i to i tamto na pewno się nie spełni,
Semete ima dake "aisitemasu"
to przynajmniej daj mi teraz usłyszeć twoje "kocham cię".

Daikiraina papa ni yoku nita ano hito mo
Jesteś bardzo podobny do mojego znienawidzonego tatusia.
"Omaerasikunai yo" datte (w)
"To do ciebie niepodobne", mówisz. (lol)
Â... yappari daikirai
Aa... naprawdę cię nie znoszę. 

Mô... "ikiru imi" nante tokkuni miusinatta noyo
Już dawno... straciłam z oczu "powód do życia". 
Dôse nanimo nokoranain desyô?
Przecież i tak nie pozostawię po sobie nic ważnego, prawda?

Hayaku... nani ga sitai no?
Szybko... Co chcesz porobić?
Nê... kotti muite?
Hej... spójrz w moją stronę, co?
Demo ne, namida wa iya mata kizu ni simiru kara
Ale wiesz co, nie chcę znów płakać, bo łzy spadną na rany i zaognią je.

Minna dokoka de namida nagasiteru
Wszyscy ronią gdzieś łzy.
Zuibun umakunatta watasi zyanai 'atasi'
Ja też jestem w tym teraz całkiem dobra, ale to nie ta "ja".
Soba ni iru huri no ano hito
On też tylko udaje, że zawsze jest przy mnie.
Kekkyoku hito wa hitorikiri?
Czy w efekcie ludzie są zupełnie sami?
 mô... tarinai tarinai yo!
Aa, już mam dość... brakuje mi czegoś, brakuje!

Nê, anata wa nani ni narenakute
Hej, czym nie możesz się stać?
Nê, anata wa nani ni todokanai?
Hej, czego nie możesz osiągnąć?
"Samisii yoru soba ni ite..." nante ieru wake nai zyanai?
"Bądź przy mnie w zimne noce..." Jasne jest, że nie ma mowy, żebym to powiedziała, prawda?
Nara 'umeawase' no miti de ii
W takim razie podążę drogą "rekompensatyi".
Are mo kore mo kitto kanawanai kara
Skoro i moje marzenia i nadzieje się nie spełnią,
Mata ima dake no "aisitemasu"
to przynajmniej daj mi znów usłyszeć teraz twoje "kocham cię".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz