6 paź 2012

MEIKO - Red Reflection



Tytuł oryginalny: Red Reflection
Tytuł polski: Czerwone Odbicie
Tekst i muzyka: maya
Wokal: MEIKO


Huto tatidomatte hitomi o tozireba
Gdy nagle staję w miejscu i zamykam oczy,
Anata no sugata ga ukande wa kieru...
widzę twoją sylwetkę, lecz po chwili znika ona...
Tada soba ni iretara sore dake de ii no
Wystarczyłoby mi samo bycie u twojego boku.
Ima... hanarebanare no aoki setunasa
Jednak... teraz ogarnia mnie ból rozstania.

Nanimosiranai watasi o... atatametekureta
Ogrzałeś mnie... nic nie wiedzącą. 
Zibun kakete mamottekureta ne...
Ochroniłeś mnie narażając własne życie...

Hitorikiri aruiteta
Wędrowałam samotnie.
Sonna sameta ikikata o
Moje zimne życie
Anata ga kaetekureta
zmieniłeś ty.
Ima wa tôkutemo
Mimo że teraz jesteś tak daleko...
Setunakute samisikute
Odczuwam ból i samotność.
Zutto zutto aitakute
Wciąż, wciąż chcę cię ujrzeć.
Anata o sagasiteta
Szukałam cię 
Ano yûgure ni 
o tamtym zmierzchu. 

Kondo wa watasi ga anata o mamoru wa
Tym razem to ja ochronię ciebie. 
Sono omoi dake de zibun o kaeta
Tym pragnieniem zmieniłam samą siebie. 

Ikiba sirenai anata o mituketa toki wa
Kiedy wreszcie odnalazłam cię,
Anata ga siru watasi zyanakatta...
nie byłam już osobą, którą znałeś...

Kono karada hanbun no
Połowa mojego ciała
Kikaizikake zero to iti
była mechanizmem pracującym na zerach i jedynkach.
Anata o kanzitemo
Nawet jeśli cię poczuję, 
Hureru koto dekinakute
nie będę w stanie cię dotknąć.
Aisitemo koisitemo
Nie ważne, jak będę cię kochać,
Kitto zutto kanawanai
moje uczucia pozostaną nieodwzajemnione.
Sonnano wakatteru
Wiem to dobrze,
Tada mamoritai
dlatego po prostu chcę cię chronić. 

Yuganderu kono karada
Objąłeś mocno
Konna watasi dakisimete
moje zniekształcone ciało
"Aisiteru" to hohoenda
i z uśmiechem na twarzy powiedziałeś "kocham cię".
Anata mo naiteta...
Ty też płakałeś...

Kono miti ga ibara demo
Nawet jeśli nasza droga usłana będzie kolcami,
Sukina sukina daisukina
będę cię przed nimi chronić,
Anata o mamoru kara
mój kochany, kochany, najukochańszy. 
Watasi ga kowaretemo
Nawet jeśli moje ciało się zepsuje.
Harukanaru akai sora
Żyjemy w beznadziejnym świecie
Sukui no nai sekai dakedo
z czerwonym niebiem, lecz
Anata o aisiteru
kocham cię. 
Zutto itumademo
I będę już na zawsze, na zawsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz