26 paź 2012

Hatsune Miku - Totalna masochistka



Tytuł oryginalny: どえむ
Tytuł romaji: Do emu (do-M)
Tytuł polski: Totalna masochistka
Tekst i muzyka: BuriruP
Wokal: Hatsune Miku


Sâ, oide hazimeyô kindanno gisiki
No, chodź tu i rozpocznijmy zakazany rytuał. 
Sô, koko wa syûti to sôsokuno sekai
Tak, oto świat wstydu i kajdan. 

Siroi kubisuzi ni hameta hukuzyû no akasi
Wokół białej szyi zaciśnięty jest dowód posłuszeństa.
Mutiutareta kizu wa tyôkyô no sirusi
Ślady po biczu zaś są symbolem oswajania zwierzęcia.

Kitanarasii kotoba taezu abiseyô
Podaruję ci najplugawsze z możliwych słów.
Sore ga kimi ni totteno gohôbi
Dla ciebie są one nagrodą. 

Do emu kimi wa do emu kanari do emu
Masochistką, jesteś masochistką, całkowitą masochistką.
Iu mademo naku
Nie ma o czym tu mówić. 
Do emu kimi wa do emu sugoku do e mu
Masochistką, jesteś masochistką, okropną masochistką.
Utagau yoti naku
Nie ma podstaw, żeby w to wątpić. 
Boku no itosii mesubuta
Moja ukochana świnko.

"Kono iyasii watasi o si'ikusite kudasai" tte iu
"Proszę uczynić z tej nędznej mnie swojego zwierzaczka", mówisz.
Kimi no sono kenagesa ni boku no kodô yakeni hayamaru
Te twoje odważne słowa jeszcze bardziej przyspieszają bicie mojego serca.

Buzamani hau sugata soba de miteru boku wa
Kiedy tak spoglądam na twoją czołgającą się szpetnie sylwetkę,
Dôsitemo kimi o izimetakunattyau
nie mogę odpędzić chęci poniżania cię. 

Do emu kimi wa do emu masani do emu
Masochistką, jesteś masochistką, doprawdy masochistką.
Marude yugami naku
To ewidentne. 
Do emu kimi wa do emu mazi de do emu
Masochistką, jesteś masochistką, na serio masochistką.
Nanno mayoi naku
Bez wątpienia. 
Boku no kawaii mesubuta
Moja urocza świnko.

Yuka ni otosita aisu kurîmu o
Ze smakiem zlizywałaś z podłogi bez użycia rąk 
Te o tukawazu oisisôni nameru kimi
upuszczone przeze mnie lody.
Yôtienzino kakkô o site
Bardzo zawstydzona wyszłaś po zakupy do sklepu
Hazukasisôni kobini de kaimono o suru kimi
w mundurku przedszkolaka. 
Sibuya eki no mae de boku no kaeri o zitto matu...
Czekałaś na mnie cierpliwie przez stacją w Shibuyi...

Kitanarasii mono o subete ataeyô
Ofiaruję ci wszystko, co plugawe.
Sore wa kimi ni totteno yorokobi
Dla ciebie jest to rozkosz. 

Do emu kimi wa do emu kanari do emu
Masochistką, jesteś masochistką, całkowitą masochistką.
Iu mademo naku
Nie ma o czym tu mówić. 
Do emu kimi wa do emu sugoku do e mu
Masochistką, jesteś masochistką, okropną masochistką.
Utagau yoti naku
Nie ma podstaw, żeby w to wątpić. 
Boku no itosii boku no itosii boku itosii
Moja ukochana, moja ukochana, moja ukochana
Mesubuta
świnko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz