26 kwi 2012

GUMI - No bo, no bo, no bo


Tytuł oryginalny: だってだってだって
Tytuł romaji: Datte datte datte
Tytuł polski: No bo, no bo, no bo
Tekst i muzyka: Takanon
Wokal: GUMI



Se no tiisana ko ga suki da tte kiita kara
Słyszałam, że lubisz niskie dziewczyny.
Asita kara hîru wa yamete sunîkâ haiteikô kana?
Może od jutra powinnam zacząc nosić trampki zamiast szpilek?
Datte, hora, mosikasite konbini nanka de gûzen anata to
No bo, co jeśli przypadkiem natknęłabym się na ciebie w sklepie?
Battari attarisityatta toki no koto made kangaete zyunbibantan desyo?
Nie ma nic złego w przewidywaniu takich rzeczy i byciu przygotowaną, prawda?


Soko made site
Jeśli posunę się tak daleko
Suki ni natte
i dojdzie do tego,
Morattemo
że mnie polubisz,
Sore tte mô
to czy wtedy nie będzie już tak,
Watasi ga watasi zyanai mitai?
jakbym nie była sobą?
Betuni ii zyanai soreni
Ale z drugiej strony, co w tym złego?
Dare ni demo koko made suru wake de wa nai no
Przecież nie robiłabym tego dla byle kogo.

Anata ga suki de sikata ga nakute
Kocham cię i nic nie mogę na to poradzić.
Anatagonomi ni tikazukitakute
Chcę stać się twoim typem dziewczyny.
Zibun henkô damena koto nano?
Czy zmieniane siebie na siłę to coś złego?
Nande??? Nande??? Nande??? Nande???
Czemu??? Czemu??? Czemu??? Czemu???
Datte,, sore kurai kanaetai koi dakara
No bo, przecież tak bardzo chcę, żebyś odwazjemnił moje uczucia!


Me ga atta dake de
Kiedy nasze spojrzenia się spotkały,
Hazukasikute marude tôku miteru mitaini
zawstydziłam się i udawałam, że patrzę w dal,
Me o sorasitesimau kedo
po czym odwróciłam wzrok, ale
Yappari ki ni natte sisen girigiri ni anata nokositesimau no
nie mogłam się powstrzymać i spojrzałam na ciebie.


Demo yoku kangaetara
Ale gdyby dobrze o tym pomyśleć,
Kore tte
to może
Mosikasite tyotto
jednak choć troszkę
Anata mo watasi no koto mitekuretetarisurun zyanai?
patrzysz na mnie czasami?
『Dame,, kantigai...』
"Nie, to musi być pomyłka..."
Henni kitaisite mata nakitaku wa nai kara
Nie chcę znów płakać przez swoje wygórowane oczekiwania.


Anata ga suki de yume no naka ni made
Kocham cię i nawet we snach
Anata detekite yume no naka de made
ukazujesz mi się. Nawet we snach
Sisen henkô damena ko nano
odwracam wzrok. Jestem beznadziejna.
Nande...
Czemu...?
Datte,, itudatte anata ga suki de
No bo, kocham cię zawsze!


Anata ga suki de dôsiyô mo nakute
Kocham cię i nie mogę nic z tym zrobić.
Anatagonomi ni natte zisin o motte
Stanę się dziewczyną w twoim typie i pewna siebie
Kitto ituka tutaetai no
pewnego dnia powiem ci o swoich uczuciach.
Dakedo ima wa matte
Ale na razie poczekaj troszkę,
Datte asette「suki」tte itte sippaisuru no kowai no
no bo boję się, że się zdenerwuję i w końcu nie uda mi się powiedzieć "kocham cię".


「Anata ga suki」tte mada ienai kedo
Nadal nie mogę ci powiedzieć: "Kocham cię".
Dakara ima wa kono omoi wa
Dlatego jak na razie
Mune no oku ni simatteoite
zamknę te uczucia w swoich sercu.
Datte,, sippaisitakunai
No bo nie chcę odnieść porażki!
Zettai kanaetai koi dakara
Bo z całego serca chcę, abyś odwzajemnił moje uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz