16 kwi 2012

Hatsune Miku i Kagamine Len - Beksowaty chłopak


Tytuł oryginalny: 泣キ虫カレシ
Tytuł romaji: Nakimushi kareshi
Tytuł polski: Beksowaty chłopak
Tekst i muzyka: ChorisuP i Gomu (Honey Works)
Wokal: Hatsune Miku i Kagamine Len



To już koniec. Nie będę płakała.

Dla ciebie, beksy, nie mogę zrobić nic,

tylko siedzieć z tobą i też płakać.
Płaczemy obydwoje, to takie dziwne.
Nagle łzy ustają i się śmiejemy. 

Pasujący do twojego pierścionek, który wybraliśmy razem, schowałem do kieszeni.
Wiem, że cię to zrani, ale muszę to teraz powiedzieć.
W trakcie rozstania udawałem silnego.

Gładząc cię po głowie powiedziałem "uśmiechnij się."
W trakcie rozstania z beksą, który uśmiechał się wtedy do mnie sztucznie,
zdecydowałam się powiedzieć tylko "żegnaj."

Ty, zawsze silna, nie możesz zrobić nic,
jak tylko siedzieć przy mnie i się uśmiechać.

Powracają do mnie wspomnienia o tym, jak we dwoje szliśmy kładką.
Widziałem, że stamtąd nasze drogi się rozejdą, dlatego muszę to teraz powiedzieć.
Po rozstaniu stoję sam i zwieszam głowę.

Wiedziałem, co usłyszę,
ale i tak nie mogę powstrzymać łez.
Kiedyś te dwa słowa ciągle przelewały mi się przez palce.
Gdzie jest teraz twoje "kocham cię"?
Nałożę na tę beksę czar;
czar, który zatrzyma jego łzy.
Rób, to co ja.
Uśmiechaj się. 

Po rozstaniu stoimy w ciszy.

Na koniec ostatni raz wyraziliśmy swoje uczucia na głos.
To na razie.
"Przepraszam." "Dziękuję."

No to już koniec. Nie będę płakał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz