18 kwi 2012

Megurine Luka i Kamui Gakupo - GGRKS


Tytuł oryginalny: ggrks
Tytuł romaji: ggrks (gugurekasu)
Tytuł polski: Wpisz se to w Google!
Tekst i muzyka: AaminP
Wokal: Megurine Luka i Kamui Gakupo


Please do not ask me why
Proszę, nie pytaj mnie czemu
All of you wants to know me I think…
Myślę, że całym sobą chcę cię poznać...
Please do not ask me why
Proszę, nie pytaj mnie czemu
All of you wants to know me
Całym sobą chcę cię poznać

Konna kimoti wa hazimete
Nigdy wcześniej tak się nie czułem.
Syosinsya wa mazu Rom ttero
Wywalaj stąd, ty noobie.
Kimi to sitasikunaritainda
Chcę cię lepiej poznać.
Narenai nara VIP de yare
Jeśli chcesz kogoś poznać, to jesteś na złym forum.

Iitai koto ga aru no nara kakkiri ieba?
Jeśli chcesz coś powiedzieć, to wyrzuć to z siebie.
Boku no koto dô omotteru?
Co o mnie myślisz?
Siru ka yo「Gugurekasu」
A bo ja wiem? Wpisz se to w Google.

「Gugurekasu
Wpisz se to w Google.
「Meado osiete」「Gugurekasu
"Daj mi swój e-mail." "Wpisz se to w Google."
「Doko sunden no?」「Gugurekasu」
"Gdzie mieszkasz?" "Wpisz se to w Google."
「Sukina taipu wa?」「Yahoo! de gugurekasu」
"Jakich facetów lubisz?" "Wpisz se to w Google na Yahoo!"
「Tugi itu aeru?」「Gugurekasu」
"Kiedy mogę cię znów zobaczyć?" "Wpisz se to w Google."
「Nasu toka taberu?」「Up(apu)rekasu」
"Jesz bakłażany?" "Sam się dowiedz."
「Koibito iru no?」 (Osietai keredo...)
"Masz chłopaka?" (Chcę ci powiedzieć, ale...)

Sunao ni narenai dame nano...
Nie mogę być szczera, to wszystko na nic...

Kimi no koe kokoro de ripîto
Odtwarzam twój głos w swoim sercu na loopie.
Sakuzyosiro un'ei sigoto siro
Ej, admini, róbcie swoją robotę, usuńcie ten spam.
Kimi no miryoku o kataru yo
Piszę o tym, jaka czarowna jesteś.
Koko wa omae no nikki zyanê
To nie jest twój pamiętnik, idioto.

Megurinetyû wa su ni kaere dasure o tateruna
Won, Megurinetardzie. Nie zakładaj głupich tematów.
Kimi no honne ga siritainda
Chcę poznać twoje prawdziwe uczucia.
Siru ka yo「Gugurekasu」
A bo ja wiem? Wpisz se to w Google.

「Gugurekasu」
Wpisz se to w Google.
「Surî saizu wa?」 「Gugurekasu」
Jakie masz wymiary? Wpisz se to w Google.
「Pantu nani'iro?」「Gugurekasu」
Jaki masz kolor majtek? Wpisz se to w Google.
「Pantu haiteru?」「Rakuten de gugurekasu」
Masz na sobie majtki? Wpisz se to w Google na Rakutenie.
「Zutto suki dayo」「De tte iu」
Zawsze cię kochałem. Że co?
「Aisiterunda」「Maruti otu」
Kocham cię z całego serca. Skończ z tym kopiuj+wklej.
「Kimoti wakatte」 (Wakatte'iru noni...)
Zrozum moje uczucia. Rozumiem je, ale...

Honne wa kokoro meguru no...
moje prawdziwe uczucia kłębią się w moim sercu...

Konna taido zya kirawaretyau hontô wa watasi
Jeśli dalej tak będę się zachowywać, to w końcu mnie znienawidzisz.
Anata ga dare yori itiban suki nano
Tak naprawdę, to kocham cię najbardziej ze wszystkich.
「Kizuke baka ///」
Zauważ to, debilu! ///

「Kantigaisinaide tyôdai
"Nie zrozum tego źle, ok?
Be, betuni anta no koto zyanai kara...
W-wcale nie mówiłam o tobie...
Kao ga akai no akami maguro no sei」
Moja twarz jest czerwone, ale to od tuńczyka."
「Honne wa iwanai」「Ienai」
"Nie powiesz prawdy, co?" "Nie mogę."
「Kimi ga suki dayo」「Baka mitai」
"Kocham cię." "Ale z ciebie głupek."

Hontôno kimoti guguraretara mô
Skoro już zgooglowałeś moje prawdziwe uczucia,
Watasi o marugoto agetyau...
to oddam ci się cała...

Please do not ask me why
Proszę, nie pytaj mnie czemu
All of you wants to know me I think…
Myślę, że całym sobą chcę cię poznać...
Please do not ask me why
Proszę, nie pytaj mnie czemu
All of you wants to know me
Całym sobą chcę cię poznać
(I promise the truth there)
(Obiecuję mówić prawdę)
(I want to become sweet girl)
(Chcę się stać słodką dziewczyną)
(honest feeling)
(Szczere uczucie)

You search it with this google
Do wyszukiwana używa się Google~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz