18 kwi 2012

Megurine Luka - Toluen


Tytuł oryginalny: トルエン 【謎解系洗脳ソング】
Tytuł romaji: Toruen 【Nazotokikei sennô songu】
Tytuł polski: Toluen 【Piosenka rozwiązywania zagadek piorąca mózg】
Tekst i muzyka: OwataP
Wokal: Megurine Luka


Toruen toruen toruen [3x]
Toluen, toluen, toluen [3x]

A o da i ku to ta mi re wa
A wa ki e to bu ri n ti nu
Te ni ko bo ra mu do ro hu si
Re ga ro bo zu n ki mu ra de

To ta o ni ku ku po ka ra sa
E ni e n to ha zi ma u ki
Ya bu to ka si o to ka u ka
Ni ka gi ka te ka i n

Toruen toruen toruen [3x]
Toluen, toluen, toluen [3x]

Kono uta ni imi wa aru no?
Czy ta piosenka ma jakieś znaczenie?
Kono uta ni imi wa...
Ta piosenka...
Kono uta ni imi wa aru no?
Czy ta piosenka ma jakieś znaczenie?
Kono uta ni imi wa... aru yo
Ta piosenka... ma znaczenie.

A su mi su zu na a ma mi e tu ni
A hu ga na hu a o mo mu ro ki nu
O n bi ma be ru su n bi ru sa ni
I zu ku ri ni ba ha bi si ni ka su

A ru bu mu ku su ta mo ru ni ka su
Sa sa ti e hu ru ki bi n ka ro u
Se ki bu mi na ki ya n ka sa nu
Ta ma ha mu ha zi na ha zi zi su ru

So go ma me mu ki no ka a zi to ri
U ma e ra ki zu no o ze so go ri
Ta a mi ru ku mo u ku ti ya su su
Mu ki ko ku go no hi tu zi ma ka su

Ta mo su ki nu ku po ro ta nu ta ni
Re ho to bu ra o ki nu ku ra de de
Ku ru ma ga ta su si n zi ka ma su
Ha pu ma mi su zu hi ka re ba re wa

Toruen wa nazotoki no uta
Toluen to piosenka rozwiązywania zagadek,
Himatubusi no kotoba'asobi
gra słów dla zabicia czasu.
Subeteno imi o sitta toki
W chwili, gdy poznasz jej znaczenie,
Anata wa donna kao o suru
jaką minę zrobisz?
_______________________________________
Inna nazwa toluenu to metylobenzen.

2 komentarze: