17 kwi 2012

Kagamine Rin - sigh

Tytuł oryginalny: sigh
Tytuł polski: westchnięcie
Tekst i muzyka: iroha (sasaki)
Wokal: Kagamine Rin (Append Sweet)


Yamanai yamanai tame'iki
Moim westchnięciom nie ma końca, nie ma końca.
Dôsite watasi kô natta
Dlaczego mi się to przydarzyło?
Konnano muda yone
To bezużyteczne.
Wakatterunda
Wiem to.
Gomennasai
Przepraszam.

Yamanai yamanai tame'iki
Moim westchnięciom nie ma końca, nie ma końca.
Dôsite watasi kô natta
Dlaczego mi się to przydarzyło?
Tuku dake muda yone
Samo oddychanie jest bezużyteczne.
Siawase to kôkansite yo mô
Westchnięcia, zmieńcieże się wreszcie w radość.

Ittai itu kara nandarô
Od kiedy tak jest?
Tanosii wake nante nai noni
To nic zabawnego.
Watasi wa tadatada imi mo naku
Przez cały ten czas
Tame'iki no tane o sagasiteta
poszukiwałam powodu swoich westchnięć.

Aruhi totuzen arawareta
Pewnego dnia nagle pojawił się
Dareka ni totemo yoku nita kao site
chłopiec o twarzy mi znajomej.
Tyotto namaiki kogarana tensi
Był to trochę zuchwały, drobny aniołek.
Kare wa watasi ni kô hanasikakeru
Rzekł on do mnie następująco:
Kimi no tame'iki tyôdai yo
"Daj mi swoje westchnięcia,
Siawase to kaeteageru kara
a zmienię je w szczęście."
Tatitukusu watasi no kuti kara
Podczas gdy stałam w bezruchu
Onegai kotoboreta
z moichh ust wymsknęło się: "Tak, proszę."

Watasi no tame'iki o
On zmienia moje westchnięcia
Kare wa siawase ni kaeru
w szczęście.
Sore wa yoku aru sasaina siawase.
Jest to radość płynąca z małych rzeczy,
Wasureteta tiisana siawase
o której zupełnie zapomniałam.
Tame'iki wa egao ni umorete'itta
Moje westchnięcia zostały zastąpione uśmiechem.

Watasi ni egao ga modoru tabi
Za każdym razem, gdy wraca do mnie uśmiech,
Kare to kioku ga rinkusiteku
łączy się on z jednym z moich wspomnień.
Sosite sono toki wa awareta
Tamtego razu ukazało mi się
Osanai kioku yomigaeru
wspomnienie z dzieciństwa.

Beddo no ue ni kare wa ita
Na łóżku leżał on.
Mezameru koto wa nai to wakatteta
Wiedziałam, że już się nie zbudzi.
Tumetai sono te o watasi
Mocno ściskając jego zimną dłoń,
Gyutto tukande iki o hakikaeta
chuchałam na nią zawzięcie,
Tôku e ittesimau kare ga
aby podczas swojej podróży w dal
Sukosi demo sabisukunai yôni
nie czuł się ani trochę samotny.
Hissini atatameyô tosita
Rozpaczliwe starałam się go ogrzać.
Hissini iki o hakikaketa
Rozpaczliwe chuchałam na jego dłoń.

Omoidasitekureta kana
Czy przypomniałaś sobie?
Kimi no sore wa tame'iki nanka zyanakute
To wcale nie były westchnięcia.
Boku o atatameyô tosite kureta
Tak starałaś się mnie ogrzać
Yasasii yasasii kaze nanda
swoim łagodnym, łagodnym wiaterkiem.
Osokunattyatte gomenne
Przepraszam, że przychodzę dopiero teraz.
Yatto okaesini koretanda
W końcu mogłem przyjść ci się odwzajemnić.
Mô tame'iki wa osimai
Koniec już z tym wzdychaniem.
Sâ kao o agete
Dalej, głowa do góry!

Ki ga tukeba mô tensi wa inai
Zanim zdążyłam się obejrzeć, aniołka już nie było.
Namida o nugutte watasi
Otarłam łzy
Waratta
i uśmiechnęłam się.

1 komentarz:

  1. booooże, czemu znowu ryczę? czeemu len umarł? czeeemu jest tak związany z rin? czeeemu nie mogłam jej zabić a potem umrzeć zamiast lena? czeeemu jestem czarodziejką a nie umiem przywracać życia? czeeeeemu?

    podpisane: lekko spaczona dziewczyna lena kagamine XD

    OdpowiedzUsuń