17 kwi 2012

Hatsune Miku - Sekret ~Biała przysięga~

Tytuł oryginalny: 秘蜜~白の誓い~
Tytuł romaji: Himitsu ~shiro no chikai~
Tytuł polski: Sekret ~Biała przysięga~
Tekst i muzyka: hitoshizukuP
Wokal: Hatune Miku



kanasii yume wo mimasita
Miał sen smutny.
daizina takarmono wo
W śnie tym nie zauważyłam,
kono te de kowasitakoto ni
że coś bardzo ważnego
watasi ha kidukanaino
zniszczyłam własnymi rękoma.

nakusita omoi ha itusika
Pewnego dnia, stracone uczucia
kokoro no oku katadukerarete
poukładały się w głębi mego serca.
munasii sabisisa dake ga nokori
Pozostała jedynie pusta samotność.
karano kokoro wo kakimidasu
Zakłócona ona pokój w mym pustym sercu.

miageta sora ni te wo nobasitemo
Nie ważne, jak daleko wyciągnę dłoń swą,
todokanai sono saki no sirosa
nie dosięgnę bieli za niebiem.
kanasii yume no naka waratte te wo nigirisimeta
Kim była ta osoba w moim śnie, która śmiała się,
sono hito ha dare nano...?
ściskając mnie mocno za rękę...?

todokanai sora no hate made
Jeżeli odszukałabym cię
anata wo sagasi tondeyuketa nara
gdzieś na nieosiągalnym dla mnie krańcu świata,
kono ryoute ni dakisimete
objęłabym cię najsilniej, jak potrafię
mou nidoto hanasanai to tikau wa
i przyrzekła, już cię nie puszczę.

kioku no ori no naka kara
Z klatki moich wspomnień
arawareta unmei no hito
wyłoniła się moja bratnia dusza.
hakanaku warau sono omokage wo
Jego ulotnego uśmiechu
hitome de hosii to omotta
pragnęłam od pierwszego wejrzenia.

nakusite'ita karano kokoro ha
Moje utracone, puste serce
mitadarete'iru hazu nanoni
powinno wreszcie wypełnić się.
dousite nano?
Lecz czemu to?
aisuru hodoni kawaku kokoro
Im bardziej kocham go, tym moje serce bardziej schnie.
daizina mono usinatteru...?
Czyżbym traciła coś ważnego...?

todokanai yo kono omoi
Wiem, że te uczucia nie dosięgną cię,
kuruosii hodoni aisite'iru noni
pomimo że kocham cię do szaleństwa.
umaranai mune no itami
W mej piersi wciąż tkwi ból,
anata wo aisite'iru noni
mimo że cię kocham.
dousite...?
Dlaczego...?

amai yume ha sugisatte
Słodki sen przeminął.
kioku no soko kara yomigaettano ha
W dna morza mych wspomnień powstała
namida ni nureta itosii hito
moja ukochana, cała we łzach.
sono hito ha... (sono hito ha...)
Ta osoba... (Ta osoba...)
kokoro no oku, sagasite'ita
To ta, której szukałam w głębi serca.
sono hito ha...
Ta osoba to...

todokanai omoi to sitte
Wiedziałam, że me uczucia nie dosięgną cię,
soredemo anata wo aisituduketara
a mimo to nie przestałam cię kochać.
kuroki koromo nugisutete
Nadejdzie dzień, kiedy zrzucę tę czarną suknię
subete wo tutunde siro ni kaeru
i stanę się otulającą wszystek bielą.
anata ni sasageru sirono tikai
Tę białą przysięgę dedykuję tobie,
futatabi meguriaeru to sinzite
w wierze, że ponownie spotkamy się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz