17 kwi 2012

GUMI - Sweet Shackles


Tytuł oryginalny: Sweet Shackles
Tytuł polski: Słodkie Kajdanki
Tekst i muzyka: maya
Wokal: GUMI (Sweet)


sasageta kono mi de tukusiteagemasu wa
Swym wiernym ciałem dzisiejszej nocy również
itosino masutaa... koyoi mo...
zaspokoję cię... mój drogi Panie...

hiroi yakata ni anata to futari odorimasyou ka
Zatańczmy razem w tym ogromnym dworze.
「kase ha sono mama」
"Nie kłopocz się kajdankami."

kanbina yurameki kasanaru kage ha
Cienie skryte w słodkim mirażu
akai zyuutan wo somete
barwią czerwony dywan.
sore ha tanatosu no hana no youni
Jest to widok dorównujący pięknem
sazo utukusiku mieru koto desyou
kwiatom Tanatosa.

yasiki no minasama ha osouzi'itasimasita
Posprzątałam wszystkich przebywających we dworze.
deguti mo tozasiteorimasu wa
Wyjście również już zamknęłam.

nani wo imasara enryonasaruno?
Nie ma potrzeby się powstrzymywać.
「kyou mo sibatte sasiagemasu wa」
"Dzisiaj również zwiążę cię i zadawolę."

karenna sigusa de anata wo tutumu
Skrępuję cię powabnymi ruchami;
omoi mitasareta yoru wo
skrępuję cię tej nocy, której me uczucia się spełniają.
marude hyupunosu no sasoi no youni
Jakby przyjmując zaproszenie Hypnosa,
aragaenu mamani onemuri asobase
nie opieraj się. Zaśnij i pozwól mi bawić się.

doosite sonnnani obieta me wo site
Dlaczego robisz takie przestraszone oczy?
watakusi wo miruno? aisitekurenaino?
Czy patrzysz na mnie? Czy nie pokochasz mnie?

kitanai minikui sokora no mesu yori
Ja zaspokoję cię i będę cię kochać
zuutto zuutto watakusi no hou ga
o wiele, wieeele lepiej
tukusiteorimasu aisiteorimasu
niż te świńskie, ohydne samice.
nanoni anata ni ha sore ga wakaranaino?
A pomimo to, nadal nie rozumiesz?

sosoro wakatte'itadakemasu ka?
Czy wreszcie raczysz zrozumieć?
hikari todokanu sekai no
W świecie, do którego nie dociera światło;
bara wo sikitumeta su no naka de
w całej usłanej różami norze,
towano tikai wo tubuyakinasai...
wyszepcz wiekuistą przysięgę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz