16 kwi 2012

KAITO - Niemoralny osąd


Tytuł oryginalny: 悪徳のジャッジメント
Tytuł romaji: Akutoku no jajjmento (judgement)
Tytuł polski: Niemoralny osąd
Tekst i muzyka: mothy (akunoP)
Wokal: KAITO


Rozdział pierwszy: Niemoralny Sędzia i Zbrukany System Sądowniczy

yogosareta sihou hikoku no hinpu de kimaru zaizyou
Tutejszy system sądowniczy jest zbrukany niesamowicie. O wyroku oskarżonego decyduje jego majętność.
houtei no syutaru (master of the court) watasi ga nozomu no ha seigi yori kane
Ja, Pan Sądu, bardziej niż sprawiedliwości pragnę pieniędzy.

gokuakunin demo kane sae haraeba sukutteyaru sa
Nawet najgorszego drania ocalę, jeśli tylko zapłaci.
zigoku no sata mo kane sidai
Mamona to najlepszy prawnik.
yousi ya nenrei zinsyu ya seibetu subete kankeinai
Wygląd, wiek, rasa czy płeć nie mają najmniejszego znaczenia.
taisetuna koto ha kane ga haraeru ka tada sore dake da
Ważne jest tylko jedno - czy zapłacą czy nie.

omae no zinsei ha watasi sidai
Twój los leży w moich rękach.
sukui ga hosikerya kane wo dase!
Jeżeli chcesz zbawienia, to dawaj kasę!

sou tumi ha watasi no sazikagen hitotu
Tak jest, wasze zbrodnie są do mojej dyspozycji.
akutokuno zyazzimento
Niemoralny osąd
enzai no numa kara sukuwaretai naraba motto okane wo watasinasai
Jeżeli chcesz zostać wyciągnięty z bagna oskarżeń, to daj więcej pieniędzy.

Rozdział drugi: Dziewczynka z Miniaturowego Ogródka i Naczynia Grzechów

asi no fuziyuuna musume no tameni mo kane ga hituyou
Pieniądze potrzebne mi są na rzecz mojej córki, cierpiącej z powodu niemożności chodzenia.
daizai no utuwa nanatu ga soroeba negai ha kanau
Kiedy zbiorę wszystkie siedem Naczyń Grzechów, me życzenie się ziści.

kyou mo kurihirogerareru giwaku no houtei
I dziś w sądzie rozgrywa się sztuka pełna podejrzeń.
akunin ga warai zennin ga naku
Źli ludzie śmieją się w głos, dobrzy ronią łzy.

sou tumi ha watasi no sazikagen hitotu
Tak jest, wasze zbrodnie są do mojej dyspozycji.
akutokuno zyazzimento
Niemoralny osąd
mizukara no higan wo kanaeru tame naraba
Aby spełnić swoje największe życzenie,
hidou no tuti wo furuitudukeru
nadal będę tłuc swym młotkiem nieprawości.

Rozdział trzeci: Początek Wojny Domowej i Ostatnia Rozprawa

minsyuugorosino akuratu syougun sizai ga touzen
Dla występnego generała-ludobójcy kara śmierci była pewna.
watasareta wairo watasi ha hikoku ni muzai wo tugeta
Jednak za sprawą łapówki, ogłosiłem go niewinnym.

makiokoru ikari hazimatta maisen korosareta syougun
Wrzący gniew zapoczątkował wojnę domową, generała zabito,
muzanna sitai no ni sarasu
a jego zmaskrowane ciało porzucono gdzieś w polu.

okori no hokozaki watasi he to mukai moesakaru ie
Ostrze rankoru skierowało się na mnie. Mój dom stanął w płomieniach.
itosii 「musume」yo futari issyo nara kyoufu nado nai
"Córeczko" droga, tak długo, jak będziemy razem, nie ma się czego obawiać.

yakeotita yasiki kara mitukaru darou
W ruinach spalonej posiadłości zapewne odnajdzie ktoś
kodokuna 「oyako」no nakigara ga...
martwe ciało samotnego "dziecka i rodzica"...

Rozdział czwarty: Władczyni Królestwa Zmarłych i Sąd Ostateczny

me ga sameta toki ni hitori ita basyo ha meikai no mon
Gdy otworzyłem oczy, ujrzałem Wrota Podziemi.
tengoku ka zigoku ka sore wo kimeru no ha meikai no nusi (master of the hellish yard)
Niebo czy Piekło? Zadecyduje o tym Władczyni Królestwa Zmarłych.

gokuakunin demo kane sae haraeba sukutteyaru sa
Nawet najgorszego drania ocalę, jeśli tylko zapłaci.
zigoku no sata mo kane sidai
Mamona to najlepszy prawnik także w Piekle!

watasi ha hohoemi meikai no nusi ni sotto mimiuti
Ja się uśmiechnąłam i delikatnie szepnąłem do ucha Władczyni Królestwa Zmałrych następująco:
「watasi no zaisan kisama nanzo ni ha kessite watasanai」
"Swojej fortuny przenigdy nie oddam ci, łajdaczyno!"

tobira ni tobikonda kono karada zigoku no soko he otiteyuku
W tej chwili moje ciała przefrunęło przez wrota i zaczęło podróż ku głębiom Piekła.

sou tumi ha watasi no sazikagen hitotu
Tak jest, wasze zbrodnie są do mojej dyspozycji.
akutokuno zyazzimento
Niemoralny osąd
tatoe dare darou to watasi no kono tumi
Nie ważne, kto będzie mnie osądzał,
sabaku koto ha mitomenai
ja ich wyrokowi nie poddam się!

sou ituka futati kono te ni atumeyou
O tak, pewnego dnia ponownie zbiorę
daizai no furagumento
Fragmenty Grzechów Głównych.
sono toki ni zigoku ha watasi no musume no yuutopia he to kawaru darou...
Wtedy to Piekło przeistoczy się w utopię moją i mej córki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz