18 kwi 2012

KAITO - Zakochana aplikacja


Tytuł oryginalny: 恋するアプリ
Tytuł romaji: Koi suru apuri (appli)
Tytuł polski: Zakochana aplikacja
Tekst i muzyka: halP
Wokal: KAITO


What’s kono koudô huini kutizusamu Song
Co to za uderzenia? Nagle zaczynam nucić piosenkę.
What’s kono zyôkyô uki sizumu kasaneru Life
Co to za sytuacja? W życiu są wzloty jak i upadki.
What’s kono syôzyô mune no naka hibiku Beat
Co to za stan? W mojej piersi rozlegają się pewien rytm.
What’s kono kanzyô kore tte kitto iwayuru Love
Co to za uczucie? To na pewno to, co zwą “miłością”.

Kikai ga ningen ni koi o sita
Maszyna zakochała się w człowieku.
Eiga nanka demo yoku aru hanasi
Motyw często wykorzystywany w filmach.
Dakedo zittai ga aru dake ii
Ale przynajmniej mają one postać,
Boku wa apurikêsyon sohutowea
ja jestem tylko oprogramowaniem.

Haru ga owari natu o tôrinuke
Gdy wiosna się kończy, przemierzam lato.
Aki o miokuri huyu o koetemo
Po odprawieniu jesieni i przeminięciu zimy,
Kawaranai boku to tomaranai toki
ja pozostaję taki sam, a czas nie zatrzymuje się.
Kono ri o kuruwasu bagu wa nai kana
Czyżby jakiś błąd w programie łamał tę regułę?

Nisinsû ni kakusareteku
Moje serce ukryte jest pośród wartości systemu dwójkowego,
Kono kokoro wa kimi ni wa sagasenai
dlatego nie będziesz w stanie go odszukać.

Ahureru omoi baitosû de keisandekinai
Przepełniających mnie uczuć nie można określić liczbą bajtów.
Gûgurusensei ni kotae o kikini ikô
O odpowiedź spytajmy Wujka Google.
Kimi to boku o tunagu karahuru rôdo
Życzę sobie, aby ta kolorowa droga łącząca nas,
Boku no kono koe todokete kudasai
dostarczyła mój głos do ciebie.

Koigokoro o sitte’iru kara koi no uta no imi datte wakaru
Jako że znam uczucie miłości, rozumiem znaczenie piosenek miłosnych.
Kimi no tameni kono omoi o tutaerareru yôni umaku utau yo
Aby przekazać ci swoje uczucia, będę śpiewać najlepiej, jak potrafię.

Tôi mirai de sanziken debyûsiteru kamo
Być może w odległej przyszłości będę miał swój debiut w 3D,
Dakedo kimi ga inai to sabisii na
lecz jeśli nie będzie cię przy mnie, to będę samotny.

Sinkokuna erâ ga kiereba karukunaru no
Czy ulży mi, jeżeli poważny błąd zniknie?
Gûsensei ni osietemoraini ikô
Zapytam o to Wujka Goo.
Koisuru apuri kimi to waratte naite
Jestem zakochaną aplikacją. Chcę z tobą śmiać się i płakać.
Issyoni iru yume ituka mitemitai
Chcę, aby kiedyś przyśnił mi się sen, w którym jesteśmy razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz