16 kwi 2012

Hatsune Miku - Oj tam, oj tam!

Tytuł oryginalny: どうでもいい!
Tytuł romaji: Dou demo ii!
Tytuł polski: Oj tam, oj tam!
Tekst i muzyka: buriruP
Wokal: Hatsune Miku


Do-do-do-dô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Do-do-do-dô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!

Kô mietemo ore mo mukasi wa
Może na takiego nie wyglądam,
Mazi de kekkô yantya o sitamon sa
ale kiedyś byłem naprawdę niegrzeczny.
Warusôna yatura wa daitai tomodati
Wszyscy najgorsi dranie byli moimi przyjaciółmi.
Mati no uramiti aruitekitanda ze
Zawsze razem włóczyliśmy się ciemnymi ulicami.

Nante dô demo ii desu yo (dokyuuuun!)
A co mnie to? (Moje serceee!)
Anata no buyûden
Wiszą mi te twoje heroiczne opowiastki.
Somosomo anata ni
A przede wszystkim
Kyômi nante naisii (Hideeeee)
nie interesujesz mnie. (To okropneee!)

Do-do-do-dô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii! Dô demo ii!
Oj tam, oj tam!
Do-do-do-ô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii desu yo!
Wszystko mi wisi!
(syo, syo, syosyoooi!)

Aruhi watasi ga itumo no yôni
Pewnego dnia, gdy jak zawsze
Totemo oisii gohan o tabeteru to
pałaszowałam swoje pyszne jedzonko,
Yosono kuni kara kita hitotati ga
jacyś ludzie zza granicy
Nazeka watasi no okazu ni ketitukeru
z nieznanego mi powodu mają do mojego posiłku obiekcje.

Nanka dô demo ii desu yo!
Czy myślicie, że obchodzą mnie
Anata no syugi sityô (TABETE WA IKEMASEN)
wasze zasady i prośby! (NIE JEDZ TEGO)
Somosomo sonna koto
A przede wszystkim
Iwareru suziai nante naisii
nie macie prawa mi rozkazywać!

Do-do-do-dô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii! Dô demo ii!
Oj tam, oj tam!
Do-do-do-ô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii desu yo!
Wszystko mi wisi!

Dô demo ii desu ka?
Czy tobie też wisi?
Watasi no kono uta wa
Ta moja piosenka...
Tannaru tawagoto
Zwyczajny nonsens,
Tirasi no ura ni demo kaitokette ka?
który mógłby być z tyłu ulotki?!

Do-do-do-dô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii! Dô demo ii!
Oj tam, oj tam!
Do-do-do-ô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii desu yo!
Wszystko mi wisi!

Do-do-do-dô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii! Dô demo ii!
Oj tam, oj tam!
Do-do-do-ô demo ii!
Oj-oj-oj-oj tam!
Dô demo ii desu yo!
Wszystko mi wisi!

Ranking nante dô demo ii!
Ranking mi wisi!
Dô demo ii! Dô demo ii! (un)
Oj tam, oj tam!
Saiseisû nante dô demo ii! (un)
Liczba wyświetleń też mi wisi!
Dô demo ii desu yo!
Oj tam, oj tam!
(syo, syo, syosyoooi!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz