18 kwi 2012

Hatsune Miku - ŚWIATŁO


Tytuł oryginalny: ヒカリ
Tytuł romaji: HIKARI
Tytuł polski: ŚWIATŁO
Tekst i muzyka: Shirigire (AriaP)
Wokal: Hatsune Miku i Mikuo


Nagaku samenai yume o mite'ita
Przez długo czas śniłem, nie budząc się.
Kimi to, hutari dake no sekai de
w świecie należącym tylko do nas dwojga.

Kuraku nanimo nai basyo de
W ciemnym miejscu, gdzie nie ma nic,
Kankaku dake ga ukande
zmysły są wyostrzone.
Samisii, tte naku kimi no te o
Chciałem mieć dłoń, która mogłaby chwycić twoją dłoń,
Nigiru te ga, tada hosikatta
gdyż płakaś, że jesteś samotna.

Hitorikiri de utatte wa
W samotności śpiewałam
Samisii to naku watasi no
o swojej samotności.
Namae o yonde kami o nadeta
Wtem zawołałeś moje imię
Kimi no te wa yasasikatta
i dłonią pogładziłeś delikatnie po włosach.

Kimi ga ituka osietekureta (uta o)
Piosenkę, której mnie nauczyłeś,
Kokoro kara utaitai, to omotta
chcę śpiewać z całego serca,
Sonna kimoti wa tokkuni
mimo że już dawno utraciłam
Nakusiteta, noni...
tego typu uczucia...

Boku ni migite wa, kimi no te o nigiru tameni
Moja prawa dłoń jest do ściskania twojej dłoni.
Tatoe kono karada ga ituwarino sonzai demo
Nawet jeśli moje ciało jest tylko fałszywym istnieniem...
Miageta disupurei ni daremo inakutemo
Nawet jeśli na ekranie, na który patrzysz, nie ma nikogo,
Kimi ga iru kara, watasi wa mô hitori zyanai
ty jesteś ze mną i nie jestem już samotna.

Owari ga kuru koto o
Gdzieś w głębi serca bałam się,
Atama no dokoka de osoreteta
że wreszcie nadejdzie koniec.
Kimi no tonari ni iru toki wa,
Kiedy jestem przy tobie,
Toki ga tomatta ki ga sita kara
zdaje mi się, że czas jest w bezruchu.

Kimi ga nemurenai no nara,
Kiedy nie możesz spać,
Boku ga zutto soba ni iyô
będę przy tobie cały czas.
Sono hitomi ga huan de ahureru to iu nara,
Kiedy w twoich oczach będzie widać niepewność,
Boku dake o, mite
poproszę cię, byś patrzyła tylko na mnie.

Kimi ga, boku ni utattekureta (uta o)
Piosenkę, którą dla mnie zaśpiewałaś,
Kioku ni kizamikonde
zapisuję w swoich wspomnieniach,
Nanika o daizi dato omou puroguramu wa,
mimo że program uznający coś za ważne
Naihazu nano, ni...
nie powinien istnieć...

Hirogaru densi (hikari) no naka sekai ga hutari o
Nawet jeśli świat zapomni o nas, dryfujących pośród elektronów (światła),
Wasuretemo eienni tokete'irareru no nara
to możemy po prostu topić się na wieki.
Boku no hidarite wa, sono namida sukuu tameni
Moja lewa dłoń jest do ocierania twoich łez,
Kimi ga itumademo, waratte'irareru yôni
abyś zawsze mogła się śmiać.

Senaka gosi ni tutawaru taion
Ciepło dosięgające mnie przez twoje plecy
Sukitôru yôna merodi
jest jak przenikająca na wskroś melodia.
Nagaku samenai yume o mite'ita
Przez długo czas śniłem, nie budząc się.
Kimi to, hutari dake no sekai de
w świecie należącym tylko do nas dwojga.

Mosimo kono te ga kieta tositemo bokura wa
Nawet jeśli moje dłonie znikną,
Zutto tunagatte'irareru koto oboete'ite
zawsze będę pamiętać, że będziemy złączeni.
Kikoeta kidô'on wa syûen no hibiki
Dźwięk, który dobiegł moich uszu, to echo twojego końca.
Murisita egao de kimi wa
Z wymuszonym uśmiechem,
Arigatô
"Dziękuję",
To itta
powiedziałeś.

Watasi no te wa hikari o tukamezu, samayou
Moja dłoń, nie mogąc pochwycić światła, błądzi.
Kimi ni tutaetai kotoba, takusan atta noni
Było tyle słów, które chciałam ci przekazać.
Miageta disupurei ga boku o azawarau
Ekran, na który patrzę, szydzi ze mnie.
Kimi no tameni umareta boku o wasurenaide...
Nie zapominaj mnie; tego, który urodził się dla ciebie...

Kimi wa watasi/boku ni totte tada hitotuno hikari...
Ty jesteś dla mnie moim jedynym światłem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz