21 kwi 2012

GUMI - Przepraszam za bycie otaku w ukryciu


Tytuł oryginalny: 隠れオタクでごめんなさい
Tytuł romaji: Kakureotaku de gomennasai
Tytuł polski: Przepraszam za bycie otaku w ukryciu
Tekst i muzyka: katahotoriP
Wokal: GUMI



Iyoiyo atasi mo kosupure debyû
Wreszcie nadszedł czas na mój cosplayowy debiut.
(Nisikan okuzyo sisen atumete)
(Dach budynku zachodniego, przyciągam spojrzenia)
「Mesen kudasai」to kameko no koe ni
Gdy odwróciłam się na głos mówiący: "Proszę tu spojrzeć",
Hurimuitara kurasu no otokonoko desita
zobaczyłam kolegę z klasy z aparatem w ręku.


「Nani yattenda konna tokoro de」
"Co robisz w takim miejscu?"
Sore wa atasi ni serihu desyo!
Ej, to moja kwestia!
「Syûmatu wa umi ni randebû da」tte
"W ten weekend jestem umówiony nad morzem."
Kimi wa tasika itteta zyanai no
Czy nie tak właśnie mówiłeś?!


Omoikkiri haziketyau yo
Pójdę na całość!
Kyôno atasi wa zityôsinai no
Dzisiaj nie będę się hamować.
Wakaru desyo? Hora
Rozumiesz? Zobacz.
Kore wa hutari dake no himitu dayo
To nasz sekrecik.
Itudatte konna hû ni
Proszę, dajcie mi odwagę,
Sunaoni hurumau yûki tyôdai
abym zawsze mogła zachowywać się tak, jak chcę.
Demo yappari... Mada
Ale... i tak
Kurasu no minna ni wa naisyo ni siteokitai
jak na razie nie chcę, żeby reszta klasy o tym
Atasi
wiedziała.


Kakureotaku de gomennasai
Przepraszam za bycie otaku w ukryciu.


Ki o torinaosite baito ni syukkin
Wzięłam się w garść i poszłam do pracy.
(Onazimi akiba no meido kissa)
(Znana meido cafe w Akibie)
「Okaerinasai gosyuzin sama」tte
"Witamy z powrotem, panie!"
Kao o agetara atasi no papa desita
Kiedy klient podniósł twarz, okazał się być moim tatą.


「Nani yattenda konna tokoro de」
"Co robisz w takim miejscu?"
Sore wa atasi ni serihu desyo!
Ej, to moja kwestia!
「Kon'ya wa kaigi de osokunaru yo」tte
"Dziś wrócę późno, bo mam spotkanie."
Kesa wa mama ni itteta zyanai no
Czy nie tak powiedziałeś rano mamie?!


Omoikkiri haziketyau yo
Pójdę na całość!
Kyô mo atasi wa zenryoku de settai
Dzisiaj też obsługuję najlepiej, jak potrafię.
Wakaru desyo? Nê
Rozumiesz? Hej.
Kore wa hutari dake no himitu dayo
To nasz sekrecik.
Itudatte konna hû ni
Proszę, dajcie mi odwagę,
Ziyû ni hanaseru zikan o tyôdai
abym zawsze mogła mówić to, co chcę.
Demo yappari... mada
Ale... i tak
Mama ni wa yokeina sinapi o kaketakunai no
nie chcę niepotrzebnie martwić
Atasi
mamy.


Kakureotaku de gomennasai
Przepraszam za bycie otaku w ukryciu.


Datte kono kuni no syakai wa
W końcu w tych czasach
Madamada atasitati ni wa kibisii zidai nano
społeczeństwo nadal jest dla nas surowe.


Omoikkiri haziketyau yo
Pójdę na całość!
Kyôno atasi wa zityôsinai no
Dzisiaj nie będę się hamować.
Wakaru desyo? Hora
Rozumiesz? Zobacz.
Kore wa hutari dake no himitu dayo
To nasz sekrecik.
Itudatte konna hû ni
Proszę, dajcie mi odwagę,
Sunaoni hurumau yûki tyôdai
abym zawsze mogła zachowywać się tak, jak chcę.
Demo yappari... Mada
Ale... i tak
Konna atasi no himitu wa utiakerarenai yo!
nie mogę wyjawić swojej tajemnicy!


Nani wa tomoare kyô wa otukaresan
W każdym razie, na dzisiaj koniec z pracą.
(Pazyama ni kigaete nikoniko miteru)
(Przebieram się w piżamę, oglądam sobie NicoNico)
Ninkino dôga o tyekkusitetara
Gdy sprawdziłam najczęściej oglądane filmiki,
Atasi no seihuku kita mama ga odotteta
zobaczyłam mamę tańczącą w moim mundurku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz