28 kwi 2012

PARODIA: 96neko - Len-kun nau!


Uwaga: ta piosenka to parodia piosenki "Rin-chan nau".
Tytuł oryginalny: レンくんなう!
Tytuł romaji: Renkun nau!
Tytuł polski: Lenuś now!
Muzyka: OwataP
Tekst: sezu i 96neko
Wokal: 96neko


Lenuś now!

(^ω^≡^ω^) O-o-o-o

Chcę zrobić Lenusiowi tulu-tulu~! Postaram się z całych sił zdusić swoje popędy i zrobię mu tulu-tulu.
Być może złamie mi rękę, ale nie szkodzi. Możesz mi złamać rękę, Lenusiu.


Kiedy będę szła z Lenusiem na zakupy,
z zupełnie nieporuszonym wyrazem twarzy powiem: "Jesteśmy na randce~", żeby go zawstydzić.


Fryzura Lenusia przypomina trochę banany.
Rano po kryjomu przyczepiłam mu jednego do włosów i tak sobie myślałam, kiedy to zauważy.
Lenuś wyszedł, choć ja tego nie zauważyłam,
a kiedy wrócił, cały czerwony patrzył na mnie wściekłym wzorkiem w ręku ściskając banana.
 Chcę z nim GO TO BED.

(´Д`* ≡ *´Д`) Sap-sap-sap-sap

Chcę sapać na Lenusia.
Lenuś nie jest przezwczyjony do bycia osapywanym i przez to patrzy na mnie z odrażoną miną,
co sprawia, że jeszcze bardziej chcę na niego sapać.


Na pixivie można wyszukać sobie "totalnie uke Kagamine Len R-18", polecam!

Chcę żeby na VoMas Lenuś cosplayował 96neko.
Jednak wyraźny brak cycków przyciągnął moją uwagę.
"Moje są większe, co?", powiedział patrząc na mnie wyniośle.
Najpierw chcę go objąć mocno z całą swoją miłością, a potem przysolić!


Kiedy obudziłam się pewnego ranka, Lenuś nagle zmienił się w dorosłego faceta.
Nie wiedząc, jak go podejść, przez całe śniadanie siedziałam cicho.
Z jakiegoś powodu chcę go przeprosić za to, że musiał jeść w naczyniach z kotkami.
Po śniadaniu, powiedział "Zjadłbym banana",
na co ja możliwie jak najgrzeczniej: "Ależ proszę mój panie, zostanę twoim bananem!".


Lenuś now!

(^ω^≡^ω^) O-o-o-o

Mimo że Lenusiowi zabraniono pracować, to spotkałam go pracującego jako kamerdyner w shitsuji cafe.
Po prostu muszę mieć tę jego zawstydzoną twarzyczkę w swoim albumie.


Lenuś przenigdy nie używa zwrotów grzecznościowych,
więc czasem proszę: "Spróbuj powiedzieć coś grzecznie, co?"
"Giń w męczarniach, proszę (*´∀`*)"
"Och!"
Chcę prowadzić taką gadkę ile tylko wlezie.


Lenuś napisał Tweeta "Magiczny chłopiec, ta...?"
Na co ja chciałam odpowiedzieć "Jeśli Lenuś stałby się magicznym chłopcem, to na pewno byłby to Magiczny Kociak Len-Len!"
Ale i tak na pewno to zupełnie zignoruje, więc będę po prostu jarać się w cieniu.


RETWEE~T

(。≖ˇェˇ≖ 。≡。≖ˇェˇ≖。) Ta-pi-o-ka

Ach, gdyby tak Lenuś wrócił do domu i zmęczony usiadł koło mnie na kanapie,
po czym zasnął na moim ramieniu. Tak chciałabym poczuć jego ciepełko!


Później zwróciłby się twarzą do mnie z zamkniętymi oczkami,
a ja przez chwilę nie wiedziałabym co zrobić i rozważała różne opcje, ale w końcu bym go przytuliła, żeby później go odepchnąć.


Kiedy wpadłabymm na Lenusia w mieście miałby na sobie okulary,
a gdybym do niego zagadała, odpowiedziałby: "Zwykle to noszę soczewki".
Zdaje się robić wymówki. "Ale te okulary naprawdę ci pasują!"
Kiedy tak bym powiedziała, na moment zwiesiłby głowę, ale potem podniósł ją i uśmiechnął się przeuroczo. Chcę żeby przywalił mi z całej siły.


(^ω^≡^ω^) O-o-o-o

Chcę dostać od Lenusia SMS-a o treści: "Kocham cię od dawna", żeby aż serce mi podskoczyło.
A kiedy odpisałabym, że "T-Tak naprawdę to ja też od dawna cię kocham", to on na pewno
by napisał: "E?! Serio?! Proszę, chodź ze mną!!", ale po chwili zobaczyłam drugiego SMS-a: "A, sorry, pomyliłem numery LOL".


Lenuś now!
 ___________________________________
Co ja tłumaczę? xD

4 komentarze:

  1. pfffhihi *zakrywa usta żeby nie prychnąć na monitor* tssa z jednej strony mam ochotę przywalić Kuro a z drugiej cieszę się że nie jestem jedyna :P


    podpis: już całkowicie zboczona żona lena kagamine XDD ale można na mnie mówić również Devi-chan :P

    OdpowiedzUsuń
  2. XP Piosenki tłumaczysz, kochana - bardzo ciekawe piosenki... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.. widzę, ze ją i KuroNeko mamy bardzo podobne... Zainteresowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się z KuroNeko dobrze rozumiała też mam takiego świra na punkcie Lencia <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń