26 kwi 2012

Kagamine Len - Super hero


Tytuł oryginalny: スーパーヒーロー
Tytuł romaji: Suupaa hiiroo (Super hero)
Tytuł polski: Superbohater
Tekst i muzyka: nem
Wokal: Kagamine Len



Osanai koro, akogareta
W dzieciństwie podziwiałem
Mutekino Akai Manto
niezwyciężonego bohatera zwanego Czerwoną Peleryną.
Moraru no nai gendai ni
W czasach deprawacji
Hituyô nano wa sonna hîrô
potrzebny jest właśnie taki bohater.


Iti, gomihiroi ni isosinde
Jeden, wytrwale zbieram śmieci.
Ni, mayoigono koneko tasuke
Dwa, ratuję zagubione kociaki.
San, izimekko ketirasite
Trzy, przepędzam dzieciaki znęcające się nad innymi.
Yon, settôhan korasimete
Cztery, dyscyplinuję złodziei.
Kondo wa boku ga kare no yôni
Teraz i ja, zupełnie jak on,
Seigi o kudasunda!
będę wymierzać sprawiedliwość!


Boku ni makasena
Zostawcie to mi.
I'm A SUPER HERO!!
Jestem SUPERBOHATEREM!!
Tiisana aku mo yurusanai
Nie przepuszczę nawet najmniejszego zła.
Ikusenno sitô o norikoete
Odbywszy tysiące pojedynków na śmierć i życie,
Tadorituita keturon to wa
doszedłem do następującego wniosku:
「Hontôno aku = kenryoku no naka ni iru...!」
"Prawdziwe zło = znajduje się w rządzie...!"


Sizyôsaidaino sakusen
Uknułem najświetniejszy w historii plan.
Tumi no nai simin ga gisei ni natta
Niewinni mieszkańcy stali się ofiarami.
Dakedo wakaru darô?
Ale przecież rozumiecie, prawda?
Kore mo sinno teki taosu tame sa
To wszystko, aby pokonać rzeczywistego wroga.


Boku ni tuzuke yo
Chodźcie za mną.
I'm A SUPER HERO!!
Jestem SUPERBOHATEREM!!
Kono sekai o kaeru toki da
Nadszedł czas, by zmienić ten świat.
Ki ga kureta toka satuzin datoka
To ci, którzy krzyczą, że oszalałem
Yobu yatu wa soitu ga aku da!
czy że jestem zabójcą, są źli!


Terorisuto da tte? Sonna bakana
Ja, terrorystą? Co za bzdury!
Oi doko ni turete'ikunda!?
Ej, dokąd mnie zabieracie?!
Minna o, mati o, sekai o, kimi o
Przecież to ja, wspaniały bohater, który bronił
Mamotta hîrôsama dazo!!
wszystkich, miasta, świata i ciebie!!
Terebi wa konna ketumatu zyanakatta
W telewizji nie pokazali takiego zakończenia.
Tada anata no yôni naritakatta dake nanoni...
Ja tylko chciałem być taki, jak ty...


Boku wa kurutte nanka nai
Nie jestem szalony ani nic.
Seigi ga makeru hazu nai
Nie ma mowy, żeby sprawiedliwość przegrała.
Isi o tugu hîrô ga
Kiedyś pojawi się bohater o poglądach takich, jak moje,
Araware aku o horobosunda
który zniszczy wszelkie zło.

1 komentarz:

  1. "Kiedyś pojawi się bohater o poglądach takich, jak moje który zniszczy wszelkie zło."

    yo yo o mnie tu chyba mowa XD


    podpis: lekko spaczona dziewczyna lena XD

    OdpowiedzUsuń